ZatakilleR kérdése:
Opel G Astra 1.4 90L 2002 Benzin Ecotec első indításnál felmegy a fordulat 1500fölé majd egyből lemegy 1000alá és nem nincs rá rántva a kulcs meg bömböltetve, normális válaszokat várok hogy mi lehet ennek az oka mert elég érdekes!?
Figyelt kérdés
Olyan mintha padlógázzal indítanád a motort, egy erősebb ketyegő hang majd pár másodperc elhallgat és stabilizálódik, a nap folyamán többszöri indításnál nem jön elő a jelenség.ápr. 5. 08:30
1/3 anonim válasza:
Ez normális jelenség szok lenni hideg motornál, hogy amíg amíg melegszik, addig megemeli a fordulatot, az meg típusfüggő, hogy ezt mennyi idő után engedi lejjebb. Ketyegő hang meg a hidrotőkék miatt lehet, hogy kell neki egy kis idő, míg felépül benne az olajnyomás.
2/3 anonim válasza:
Mert az ujabb kocsikban a szivato mär automata ami az elsö inditäsnäl több benzint ad a motornak a könnyebb indithatosäg miatt. Vidd el szerelöhöz ha zavar. az 1500as fordulat meg meg böven a motorkimelö...
3/3 anonim válasza:
"Mert az ujabb kocsikban a szivato mär automata"
Nem, az újabb autókban már injektor van (tulajdonképpen már a 83-as GTI-kben is, hengerenkénti). Abban nincs "szivató", hanem hidegüzemben megváltoztatja a keverési arányt. G astrána´l már az sem lepne meg, ha nem lenne gázbowden. Van egy hasonló korú autóm, abban is már motor állítja a pillangószelepet.
Automata szivatót (bimetallal) utoljára egy 79-es autóban láttam a duplatorkú weber karbin.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!