Max 2 millióért melyik a legmegbízhatóbb "sportos szedan"?
Az álmom egy Saab 9-3 Aero lenne, de sajnos megszűnt márka és emiatt - ahogy olvastam - nem valami megbízható, drága fenntartású.
Nézegettem még Subaru Legacy-t is (elképesztően tetszik), de gyanúsan olcsó és kevés kilométerekkel vannak (lehet nem véletlen?).
Honda Accord: sajnos ennyiből nagyon leharcoltak vannak ahogy láttam.
Más meg nem igen jut hirtelen eszembe, ami sportos jó megjelenésű szedan lenne.
#1 Miért kell hülyeséget beszélni egy olyan témában, amihez nem értesz?
"alacsony súlypontú fenék miatt nem lesz olyan jó a kanyarodó képessége"
Az alacsony súlypont pont hogy segít. Szerinted az F1-ben miért ülnek így a pilóták? [link]
"Amúgy sem túl optimális megoldás sok szempontból a sedan"
Aha, akkor miért van az, hogy jóformán az összes pályaautós szériát a szedánok uralják, kivéve a GT kategóriát?
"akkor kisméretű autót kéne nézni, 5 ajtósat"
Végülis a 2/3 ajtósok mindig sokkal aerodinamikusabbak (Scirocco, Astra GTC, stb.), de ezzel ne is foglalkozz...
"amelyik jó megjelenésű, sportos, az nem lesz annyira megbízható"
Könyörgöm mondd el, hogy ezt mégis mire alapozod.
8. generàciós Civic szedánt tudom ajánlani,nem gyakori típus de szerintem jó megjelenése van és jól vezethető.Nyílvàn nem sorhat driftelő BMW de váltót élmény használni,igényes a futóműve,stabil kanyarokban és csak 1200 kg.
1.8-as motor bombabiztos,ha nem rúgták szét előtte sok ideig nem lesz baja,lánc pl elmegy 3-4-500 ezerig.Nem annyira pörgős mint a régebbi Hondák de cserébe alul nyomatékosabb főleg ha az alapból lusta gázpedál beállítás "optimalizálva" van,fogyasztása is teljesen korrekt.
Rozsdásodni tud azért,azt alaposan meg kell nézni,alkatrész nem a legolcsóbb de amúgy nincs rengeteg jellegzetes hibája.
Nyilván szét fognak savazni akik nem tapasztaltak a típust illetően, de a 2. generációs Mazda 6-ot érdemes lehet megnézni a nagyobb benzinmotorokkal.
2 misiért néha akad 1-1 olaszországból behozott példány, és ez már közel sem olyan rohadós, mint az elődje amire a rossz hírnév alapszik. Vezetni pedig tényleg egy élmény, rendesen sportos a futómű, kanyarban mintha sínen lenne, kormányzás is élvezetes és ad visszajelzést, gázreakció is hibátlan a szívó benzineseknél.
Subaru Legacy amúgy nekem is tetszett, de sógorom vett egyet 4 éve, adta is el egy év után - ha van japán autó ami nem japánosan megbízható, az a Subaru, ezt még a fanok is tudják és elfogadják, de ha te nem vagy kifejezetten Subaru és boxermotor fanatikus akkor nem érdemes beszállni.
Menetre sem tudott semmi extrát, a négyhengeres boxernek a hangja és a karaktere sem tudott semmi extrát. Jól nézett ki a keret nélküli ajtókkal, azt meg kell hagyni.
#6
Ugyan az. Az újabb csak Facelift. Epsilon platformra épült mindegyik.
Saab 9-3, Opel Vectra, Opel Signum, Fiat Croma, Cadillac BLS
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!