Nagymotor jogsi után egyből R6?
Nem mondok sem igent, sem nemet, az legyen a te döntésed.
Ami megragadta a figyelmemet a " csak lazán szeretném használni"
Oké, de milyen reakcióid lesznek váratlan helyzetekben?
Olyankor kell a rutin, a gyors és jó döntés, amikor valami olyan történik, amire nem számítottál.
Minden kétkerekű járműben közös, ha azzal valaki rendszeresen közlekedik lesz borulás, esés.
Ez még a kerékpárra is igaz, de azzal a legkönnyebb korrigálni, a rutinos bringás ritkán esik, de még az sem kizárható.
A motoroknál minél gyorsabb, robbanékonyabb a gép, annál gyorsabban kell jó döntéseket hozni, sokszor elébe menni azzal, hogy nem követ el hibát a vezetője.
Nem kell száguldani 80-al is elég belefutni egy mély kátyúba, vagy ráfutni egy aknafedére, és még számtalan meglepetés előfordulhat, láttam.motorost esni azért, mert egynagyobb kavicsra hajtott rá, kacsázott vagy 20-30 méteren keresztül, próbálta egyebsúlyba hozni magát, de nem sikerült, elborult, csúszott az aszfalton.
Szerencséje volt, nem a védőfelszerelése megvédte a komolyabb sérüléstől, és nem ütközött semmivel, de egy öklömnyi kavics miatt elesett, amit egy rutinosabb motoros időben észlel, és kikerül.
Az sem realista gondolat, hogy egy R6 nyergében ülve a forgalmat feltartva poroszkálj az utakon, de az mégis csak neked kell felmérned, hogy mennyi rutinod van két keréken, és még az se mindegy, hogy merre járnád a tanuló köröket.
A döntés joga a tied.
Idomos sportmotort senki nem javasol elsőre, kicsi a kormány ezért rutin kell az irányításához, és még esni sem kell vele, elég ha elbénázod a középszenderre rakást, vagy nem úgy tolod ki a garázsból, már burul, és töröd az idomot, aminek javítása, cseréje fájni fog.
Most hiába mondod, hogy ésszel mész, mert nem fogsz! Egy ilyen motort forgatni kell, 5000 felett indul meg. Ha max 120-al akarsz menni, akkor vegyél olyan naked gépet mint a 2-es, ha jól sejtem akkor az övé Suzuki SV 650, nagyon jó nyomatékos blokkja van, nem kell szétforgatni se. Ugyanezzel a blokkal van nekem túraendúróm, és első motorom, 67 lóerő, így merem ajánlani akár első mocinak is.
Köszönöm a válaszokat! :)
"Oké, de milyen reakcióid lesznek váratlan helyzetekben?
Olyankor kell a rutin, a gyors és jó döntés, amikor valami olyan történik, amire nem számítottál."
Erre reagálva, egy 70 lóerős motornál is érhet váratlan helyzet.
Tényleg nem lenne célom, hogy 150el menjek és az életemet kockáztassam.
Sokkal érdemesebb nakedet venni első körben?
Mindenki azt mondja hogy lazán vezet, ésszel használja. Ugye nem gondolod komolyan hogy majd évekig 6ezres fordulat alatt fogsz maradni, hogy megtanuld kezelni?
Kb 2 hétig ésszel mész vele, aztán odahúzod neki és kicsúszol az első kanyarban (vagy nem de veszélyesen nagy lesz az esély rá).
A naked nem megoldás, abból ugyan úgy van 120 lóerős. Ha sportmotor kell javaslok ninja 400 at vagy hasonló kategóriát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!