Van értelme a kismotor/nagymotor jogsi elkülönítésnek? Autóra is csak egy féle jogsi van, akár trabant, akár ferrári.
Szerintem nincs, csalnak összevissza vele. Na meg egy csomó A2-nek eladott motor technikailag nem vezethető A2-vel, a régi A korlátozottal volt vezethető, de nem akarnak az emberek bizonyos típusokról lemondani, csak mert a gyártó azokra nem adott ki fojtást vagy alternatívát.
Elvben nagyon szép ez az elkülönítés, meg lehetővé teszi, hogy kisebb motorral fiatalabban is motorozzon az ember, de nálunk szerintem sok értelme nincs, és az egyénnek sem nagyon éri meg anyagilag sokszor.
Európában nagyon túl van szabályozva a motorozás ezekkel a kategóriákkal. A másik szintén káros véglet meg az amerikai rendszer, ahol kb. röhej, milyen könnyen kapsz egy jogsit, amivel bármilyen motort vezethetsz és az első úton megölheted magad.
Persze nem tudom, mi lenne a kettő között, aminek értelme lenne. Olyan ez, mint a demokrácia meg a házasság, nem feltétlenül jó, de még nem találtunk ki jobbat.
Van, esetleg azon lehet vitatkozni, hogy hol kéne meghúzni a kategória határokat.
Autóval kevésbé tudod megölni magadat.
"ferrári "... ez hatalmas, tetszik nagyon. Olyan mint a lámbordzsini.
Van értelme. Sérülés veszélynek jobban kitett a motoros, kezdőknél, rutin nélkül a lóerőkkel együtt hatványozottan nő a kockázat.
mit számít? Magyar helyesírásban lehet kiejtés szerint írni a külföldi szavakat gond nélkül ha ilyeneken akarod verni a farkad, menj redditezni
de nem érded ugye? Nem számít a sérülés veszély, mert egy autó sokkal nagyobb fegyver az úton mint egy motoros "rutin nélküli kezdő" csak a sportkocsinál a lóerővel együtt nő az is, hogy hány kisgyereket tudsz elcsapni, így sztem kettős mérce külön kezelni a motoros cc-ket amikor egy kis fiat bevásárlókocsit ugyanazokkal a papírokkal vezetik mint a lambót
#7 Ne vetitsd már másra tinisrác a maszti/farok fétised.
Ha valaki elkölt egy csilliárdot sportkocsira, feltételezhető van annyi esze, rutinja, hogy eljut A bol B be. Bár volt kivétel. Ferrari-val X éve keresztbe állt lezuzva még pár kocsit egy fazon a Váci úton, mert kikapcsolta a vezetéstámogató elektronikát, gondolta ő tud vezetni. 500 lovat mégse tudott.
Van létjogosúltsága a motoros kategóriák szetválasztásának.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!