Miért nem indul hidegen az egyik henger?
Megnézem az olajszintet, tökéletesen a min és max között van, tiszta a nivópálca. Elindítom hidegen az autót, kijelzi hogy check engine, hallom ahogy kihagy egy henger, megnézem a nívópálcát és végig tiszta olaj az egész pálca. Ha újraindítom akkor eltűnik a visszajelző lámpa és teljesen normálisan jár a motor. Ha a kiegyenlítőtartályba beleszagolok akkor érzek egy fajta kipufogófüstös szagot, meg a felületén látok enyhe olajos foltot.
Az autó nem füstöl, a víz nem megy 90 fok fölé soha. Ezek alapján is esélyes hogy hengerfejrepedéses az autó? Vagy ti mire gondolnátok?
Ja és, viszonylag megnőtt a fogyasztása az autónak.
Köszi. Akkor egyből egy ezzel foglalkozó szervízt kell keresnem gondolom.
Ha jól tudom egy több százezer forintos javítási költséget jelent.
Én hagynám azt a bontott motort mert az is zsákba macska.
SZóval az is biztosan nem tökéletes és azt is szétkell szedni és felújitani.
De addig úgy se tudsz semmit amíg nincs szét bontva ez.
Az a baj, ha így indulsz neki egy szerelőhöz, a magyarországiak 99.9%-a azt fogja mondani, hogy hengerfejes. Még ha nem, akkor is.
Anno a barátnőmtől így szedtek ki 600e Ft-ot, hogy kb nem csináltak az autóval semmit.
Vannak egyszerű módszerek, amivel tudod ellenőrizni a hengerfejességet, a gyújtáskimaradás meg lehet, csak trafó/kábel/gyertya hiba.
Ha kérdésed van, írj.
Bizony , bizony az autószerelők szeretik ha valaki semmit nem ért az autóhoz.
Annyit kérnek, azt mondanak amit akarnak.
Kedves 9-es válaszoló!
Nem tudom honnan véled azt, hogy így vásároltam az autómat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!