A régi 20+-os Japán autók szerelmesei mit szeretnek ezekben az autókban?
"2000 körültől meg minden szar ahogy van.."
Ott kezdték el vizfestékkel festeni az autókat.
Az a baj, hogy az sincs meg a fejekben, hogy mi az a "japán" autó. Csak megsúgom, az Esztergomban összerakott Suzuki nagyon nem olyan, mint ugyanabban az évben Japánban összerakott Toyota például. De kezdő jogsis gyerekemnek városban összetörni inkább adnék egy Swiftet, mint BMW-t. Egyszer kell rendbe rakni, kevesebb gondja lesz vele, aztán amikor kinövi, lecseréli, egyszerű.
Azt sem lehet elvenni a japánoktól, akármit is gondoljon róluk az ember történelmileg-politikailag, hogy iszonyat praktikus népség. És ha valamit csinálnak, ha már belekezdtek, normálisan csinálják. Precízen. Nyilván más a prioritáslista, mint egy "német prémiumnál". De a saját listájukon pontról pontra megfelelnek, és nekem pl. ez számít egy autóban, motorban. Motornál a legmegfigyelhetőbb, mert ott ugye gyakran cserél gazdát, szezonálisan használják, ki többet, ki kevesebbet. És bizony nagyon meglátszik, hogy a japán 20-30 évve is azt gyártotta, amit ha normálisan karban tartottak, a mai napig kivisz a világból. A BMW meg megcsinálta a világ egyik legkényelmesebb futóművét, csak sokba kerül mind megvenni, mind szervizelni, és szimplán vannak emberek, akiknek nem ez a kényelem a fontos, amit a német "prémium" gyártók beképzelnek, hogy az kell a népnek. Persze, van, akinek az kell. Az vegye meg, legyen boldog vele, aztán legyen pénze fenntartani. Mi elvagyunk a megbízható, olcsón fenntartható japánnal, amivel egyébként bármikor letoljuk az útról a német prémiumok béna vezetőit, hadd lássák, hogy az elköltött sokmillió forint ellenére sem tudnak közlekedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!