Fiat Punto 2 (1.2 16v) kuplung csere után fél évvel ismét csúszik a kuplungom, miért?
Váltó alja, lendkerék körül olajos egy picit. Nem tudom, hogy motor vagy váltó olajé-e.
Főtengely szimering a váltónál ki lett cserélve, honnan folyathat még az olaj?!
Azt mondták, hogy a nyelestengely csapágynál vagy szimeringnél nem is tudom, hogy onnan is folyhat.
Nehéz ennek a cseréje?
Punto csoportban mintha azt olvastam volna, hogy ilyenkor komplett váltót szoktak cserélni, minthogy kicseréljék azt a csapágyat, bár lehet rosszul emlékszek. Nem ismerem annyira ezt a típust.
Valamit nem cseréltek, szerkezetet, vagy tárcsát, vagy az utánállító nem jó, van holtjáték egyáltalán? Olaj legritkább esetben folyik rá a tárcsára.
1-eskének sikerült benyelnie a mesét, amit a szakszervizében mondtak, nem hiába az ilyen idiótákból élnek ezek boldogan.
LUK-os kuplung szett lett kicserélve plusz főtengely szimering.
Én sajnos akkor a legritkább esetben vagyok, mert ugyanis olajos ott minden.. az egész váltó.
Először is, alaposan lekell mosni a motort és aztán nézni , figyelni hogy honnyan folyik az olaj.
Mert a szelepdekni alól is folyhat és akkor is csupa olyaj lesz a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!