Mennyi lehet a reális ára egy autó teljes fényezésének?
Sziasztok,
szerintetek mennyibe van manapság egy nagyobbacska szedán (pl. Audi A8, Lexus LS)reális ára, teljes fényezés + enye lakatolással?
Sehol sem lyukas csak leginkább karcok meg felületi rozsda.(amennyire látható persze)
Több helyen is érdeklődtem, egész kb. 1 milliótól 5,5 millióig mindent is hallottam eddig.
Semmi extra elvárás, rendes metál kék szín amivel érkezett annó,eredeti nem színváltoztatással
Nade szerintetek mennyi lehet a reális ára, hogy ne is legyen gány munka de azért ne is húzzanak le hogy hasraütésből mondunk valamit :)
Félreértés ne essék, jó munkát szeretnék és hajlandó vagyok ezt meg is fizetni de akkor is
Köszönet mindenkinek aki válaszol és hozzászól, szép estét nektek :)
Most akkor festeni vagy csak políroztatni szeretnéd?
Polírozás kb 150-200 ezer festésre meg számolhatsz elemenként 60-70 ezret.
Mi az, hogy enyhe lakatolás? A rozsdás darabot kivágják majd behegesztik.
Szóval olyan van, hogy foltozás, egyengetés és küszöbcsere, ívek cseréje és hasonlók.
A festő szempontjából az árképzésnél pedig ép gyári elemekről, illetve lakatos által javított elemekről beszélnek.
Természetesen a második esetben drágább a fényező munkája.
Az árak pedig nagyon és kiszámíthatatlanul változóak.
Van ahol regényt írnak a munkfelvételi lapra, hogy
Olaszországból hozott xxx márkájú festék, rajta a háromrétegű német yyy nevű fedőlakk, a fényező Mester éveket dolgozott az Aston Martinnál, és olyan számítógép vezérlésű az infraszárító kemencéjük van, hogy elsírod magad.
Aztán van olyan hely ahol azt mondják ennyibe kerül, kb. 5 munkanap, ja és itt van éppen egy referencia munka, nézd meg.
És valóban, korrekt a számla, pontosan és szépen dolgoznak.
Az a legegyszerűbb, ha több helyről kérsz árajánlatot, megnézed a munkájukat és kiválasztod a műhelyt.
#1.
A kérdező szerint "felületi rozsda".
Azt szerintem nem nagyon szokták polírozni. 😁
Teljes festésről lenne szó, felületi rozsda alatt azt értem hogy pl sárvédőn hólyagzik a festés, azt felvéve, alatta bomba biztosan van a bádog/acél és szép fènyes. Viszont ezért is van vele némi munka,tehát nem perfekt festésre kész.
Viszont a 32 évéhez képest így is jó állapotunak mondanám :)
#4-re
A legolcsóbb darab ami egyáltalán megy és működik is valammenyire az is 3-3,5 Milló körül indul.
És akkor 1. Gazdával, 160.000 Km-rel minden évben márkaszervízben vezetett szervízkönyvvel és törésmentesen? :)
Nem hiába szeretnék belefektetni
Vagyis, évente 5 ezer km.-t ment, több mint három évtizeden keresztül?
(mert így jön ki a 160ezer)
Na fogd meg a söröm!
És közben a sárvédő hólyagzik.....na ez az autó minden festők álma. 😁
Ha a sárvédő hólyagzik, akkor ott már nincs lemez alatta, mert belülről szok megindulni a rozsda. Első sárvédőknél tipikusan a küszöb előtti rész ilyen, mert megül a sár a dobbetét mögött, és belülről rohasztja a lemezt. Nekem már volt javitva ez miatt a kocsim, van is rá javítóelem.
Festés ára meg nagyon függ a színtől, nem mindegy,hogy sima alapszín vagy valamilyen metál, és ha igazán tutit akarsz, akkor heteket kell várni ,hogy ténylet kiszáradjon minden réteg.
Gányolda számla nélkül "nettóba" 1 millió körül
Profi műhely, számlával és olyan munkával, hogy nem kell utána visszamenni reklamálni 2-4 millió között attól függően mi az a "némi lakatolás"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!