Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A.Z Meisterteile kuplung...

A.Z Meisterteile kuplung szett milyen minőségű? Szokott vele probléma lenni?

Figyelt kérdés
Kuplungot cseréltem az egyik autómon. A tárcsával és a szerkezettel ránézésre nem volt bajom… de a kinyomócsapágy már fogásra is borzalmas minőségű szerintem. SACHS kuplungot akartam venni de ez egy kb értéktelen autó, sajnáltam volna a pénzt rá.

febr. 17. 22:51
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
46%
A.Z név alatt a nagyobb márkák leselejtezett termékeit adják el, ami már nem férne bele minőség szempontjából a nagyobb márkák termékei közé, tehát szépség hibás, nem tökéletes stb., akkor nem kidobják, hanem eladják az unixnak és ő pedig saját márka néven eladja. Én inkább valami nevesebb márkát vennék olcsóbb helyről pl. zsutól. Pl. Luk az viszonylag olcsó és jó.
febr. 17. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
40%
"Zombori Antal Mesteralkatrész" névvel mennyire lesz az minőségi és jó, szerinted? :D :D :D
febr. 18. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
61%
Mondjuk úgy, hogy a legszarabb, amit hétköznapi normális boltokban kaphatsz, viszont még így is sokkal jobb, mint azok a kínai hamisítványok, amiket autodoc és hasonló hulladék oldalakon találsz.
febr. 18. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
51%

ezekből rengeteget adnak el


Ha használhatatlan lenen nyilván már ebből lett volna gond


Szerintem simán megvehetőek ezek az alkatrészek, müködnek, és eza lényeg:)

febr. 18. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Ilyesmivel nem érdemes játszani.
febr. 18. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:

#4 "ebből lett volna gond"


Volt, sok, azonban a "sok" az relatív.


1. Az Unix forgalmának 99%-a szerződött partnerekből, szervizekből áll, akik nem vesznek A.Z.-t.


2. Nyilván a maradék 1% között sem mindenki A.Z.-t vesz.


Az A.Z.-s termékeken belül kifejezetten sok a probléma, viszont konkrétan az A.Z.-s termékek aránya minimális a teljes forgalomban.


Továbbá:


3. Az A.Z.-s termékekkel nem az a baj, hogy mindig szar. Olvasd el amit #1 írt, benne van az igazság. Az A.Z.-s cuccok leselejtezett cuccok, de sosem tudhatod, hogy miért selejtezték le. Sok (megint relatív) esetben teljesen jók azok is, mert a leselejtezés oka lehet működést nem befolyásoló tényező is. De a problémát pont ez a kétség okozza. Sosem tudod hogy mit kapsz. Régen léteztek ilyen kifejezések, hogy "X minőség", "Y minőség". Ez jelenthetett jót is, rosszat is, de a lényeg, hogy egy adott márkánál mindig számítani lehetett a termék minőségére. Az A.Z. ennek a szöges ellentéte. Ez talán a legnagyobb baj vele, de ez egy olyan probléma, ami nem generál visszhangot.


4. Az alkatrészek nagyon nagy része olyan, ahol a vevő soha rá sem jön, hogy selejt. Mondok egy példát, aktívszenes pollenszűrő. Gyártás közben isten se tudja miért nem kapott aktívszenes bevonatot. Ezt a selejtet veszed meg. Rá fogsz jönni valaha, hogy selejt volt? Nem. Pedig aktivszenes


Illetve ami még nagyon fontos, az az, hogy:


5. Az Unix legfőbb erőssége a piacon a maximális ügyfélközpontúság. Ha kell akkor egy 50 forintos tömítéssel is utazni fog a kiszállító, ráadásul kvázi azonnal. Ha pedig szar alkatrészt kaptál, kérdés nélkül azonnal visszaveszik. Sőt, a futár ingyen elviszi. Lényeg a lényeg, kvázi lehetetlen az Unix kiszolgálásába belekötni. Mindig meg fogják oldani, hogy a végén elégedett legyél és tulajdonképpen lehetetlenség, hogy bármilyen kár érjen téged, ha az Unixból rendelsz, tehát nem véletlen, hogy az emberek nincsenek felháborodva.


Mindezt figyelembe véve egyáltalán nem meglepő az, hogy nincs nagyobb visszhangja az A.Z.-s cuccok szar minőségének. De az, hogy nincs visszhangja, az nem azt jelenti, hogy jó lenne.

febr. 18. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
#6 ezzel egyet értek. Volt már hogy selejtet kaptam szó nélkül vissza vették. Ám ha a kuplung szett selejt, és ezért mégegyszer szét kell szednem a fél autót (főleg akinek szerelő csinálja munkadíjért cserébe) akkor hiába vennék vissza nem lennék elégedett. Én jókat hallottam az A.Z által eladott alkatrészekről ezért is mertem meg venni, egyelőre megy normálisan aztán majd kiderül hogy mennyit bír. Legjobban a kinyomócsapágytól félek mert az tényleg nagyon silány minőségű szerintem… tudom tudom minőségibbet kellett volna venni de ez egy szinte értéktelen autó
febr. 18. 15:54
 8/16 anonim ***** válasza:

#7 "ezért mégegyszer szét kell szednem a fél autót"


Ne vicceljünk már, hacsaknem valami drága prémiumod van, egy kuplungcsere megvan 3-6 óra alatt. Egy kellemes szombati program. Aki magának csinálja, annak ez hobbi.


Ha viszont nem magadnak csinálod ("főleg akinek szerelő csinálja munkadíjért cserébe"), annak pedig nem kerül extra pénzbe. A garanciális javítások ingyen vannak. Pontosan itt jön a képbe az, amiért nagyon sokan támadják a szerelőket, mert ha az Unix árul például egy kuplungkészletet 80 ezer forintért, akkor azt a szerelők/szervizek kedvezményes áron kapják, mivel partnerek. És itt szokták támadni a szerelőket/szervizeket, hogy drágábban adják. Nem, nem mi adjuk drágábban az ügyfélnek, hanem az Unix adja nekünk olcsóbban. Az ügyfél a VALÓDI áron kapja meg, nincs benne semmilyen túlárazás. És hogy ez miért fontos? Mert ez az árkülönbözet teszi lehetővé a szervizeknek, hogy garanciába dolgozzanak. Ha szar alkatrészt kapnak a bolttól, akkor az alkatrészt visszagaranciázzák és ingyen kapnak egy másikat, az extra munkát pedig nem az ügyfél fizeti ki, hanem az alkatrész árréséből állják, azaz nyilván keresni nem fognak rajta pénzt, de bukni sem buknak.


Ha veled a garanciális munkát is ki akarják fizettetni, akkor keress másik szerelőt, mert az ilyen le akar húzni. Normális ember nem kér pénzt garanciális javításért, elvégre pont ezért garancia a garancia.

febr. 18. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
#8 Ez mind szép és jó elméletben, de sok szerelőnél voltam, vagy nem adnak számlát és akkor még adózniuk sem kell belőle(garancia főleg nincs), vagy adnak és ha visszaviszed másra ráfogják, nem cserélik ki garanciában. Tuti van 1-2 normális szerviz, de nem ez a jellemző. Az ártöbbletet meg a többi bolthoz képest mondják, pl. zsutól olcsóbban meg lehet kapni az alkatrészt, mint amennyiért a szerelő kapja az unixtól. Na ez az ami felháborító.
febr. 18. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

#9 1. Ha nem adnak számlát, akkor maszek szerelőhöz vitted. A maszek azért olcsóbb, mert így dolgozik. Aki maszekhoz viszi az autóját, az ezt a kockázatot vállalja. Baj esetén semmilyen joga nincsen a szerelőt hibáztatni, mert saját felelősségre, a kockázat ismeretében vitte oda.


2. Miután az első opcióban említett maszekkal beszopja valaki, utána kifizeti a tanulópénzt és elmegy egy legális szervizbe. A legális szervizekben CSAK példamutató úriemberek dolgoznak? Dehogyis. Viszont a törvény az ügyfél oldalán áll. Nem adnak számlát? Irány a NAV. Nem akarják érvényesíteni a garanciát? Irány a fogyasztóvédelem. Legális szervizben a törvény melletted áll. És hidd el, nem időpazarlás szólni nekik, mert semmit sem szeretnek jobban, mint büntetni. Még maguktól is megállás nélkül járkálnak ellenőrizni. Úgyhogy ha kapnak egy panaszt egy ügyféltől, már indulnak is, ezt garantálom.

febr. 18. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!