Sokan azért nem szeretik a Suvokat, mert még nem vezettek ilyen autót?
Régebben, én sem szerettem őket.Alapvetően a sportosabb szedán formát szeretem.
Viszont, az utóbbi időben huzamosabb ideig is vezettem ilyen vállalati autót.
A cég,ahol dolgozom beszerzett Toureget, Tiguant is.Mindkettőt vezettem hosszabb, külföldi kiküldetéseken.
Nagyon kényelmesek.Mivel, 195 magas vagyok, a beszállás is könnyű, belül is magasabbak.Illetve, a kilátás sokkal jobb, nem kell a "földre" engednem az ülést.
Meg, azért az összkerékhajtás előnyös tud lenni,biztonságosabb tőle az autó.
Véleményem szerint, az igazi Suvok főleg a tengerentúlon jellemzőek, ott még alvázas a felépítményük.
21
Magas súlypont, nagy felület, szél, balfax sofőr. Ilyesmi kombó lehet.
SUV-ot még csakugyan nem vezettem, de kb. 20 évig terepjáróztam a munkából kifolyólag. Természetesen a terepjáró képesség volt a legfontosabb a terepi munkám miatt ahol sáros utakon, szántásokban, belvizes réteken, vízmosásokban kellett gyakran közlekedni, így ez egy értelmezhető kategória. A városi terepjáró meg inkább vicc kategória. Átlag embernek városi és országúti közlekedésre a személyautó a legpraktikusabb. A SUV olyan emberek autója, akik úgy gondolják, hogy a többi ember felett álnak, és ezt az utakon is reprezentálni szeretnék.
Amúgy nagyon szerettem a munkámat és a terepjárókat, de magánszemélyként semmi szükségem nincs rá még SUV formájában se.
Csak remélni tudom, hogy sok város követi majd Párizs példáját, és megtöbbszörözi a parkolási díjukat ezeknek az autóknak.
Én Vitarat, F-Pacet és Tiguant vezettem. Az F-Pace belül kicsi volt, nem volt hely sem a térdemnek normálisan, sem a vállamnak, sem a combomnak, pedig nem vagyok magas, sem olyan baromi nagy darab. Az úthoz sem tapadt úgy, amivel a motor teljesítményét biztonságosan ki tudtam volna használni, továbbá a szél lökdöste össze-vissza az úton. A Vitara az életveszély, ahhoz képest amihez hozzászoktam, autópályára az az autó egyszerűen nem való. Annyira instabil és annyira bólogat minden irányba, hogy 150-nél tovább én nem mertem hajtani az M6-oson. Pedig egyterű Citroenem is volt, az sem túl stabil, de a Vitara az veszélyes. A Tiguan nem volt ennyire szélsőérték, ott inkább a praktikummal volt baj. Azt hittem van benne hely, és nem volt.
Egyszer mentem cipősdoboz méretű árut átvenni egy tagtól. Előtte felhívott telefonon hogy nagy autóval menjek, mert neki a Range Rover csomagtartó meg a hátsó ülés teli van. Az akkori autómnak 530l csomagtartója volt kalaptartóig. Anélkül befért minden a Roverből, hogy a kalaptartót le kellett volna vennem. Mondtam neki, hogy nem én jöttem nagy, hanem te jöttél kicsi autóval. :D Abszolút nem praktikus az sem.
Sem menetkomfort, sem menetteljesítmény, sem praktikum, sem úttartás szempontjából nem tartom előnyösnek. Akkor gondolkoznék el egy Touareg méretű autón, ha rendszeresen nagy futót kellene húznom és nem akarok a célra második autót fenntartani.
Nekem volt Barkaszom a 90-es években.
10 liter keveréket fogyasztott, nem volt katalizátor se, szóval amikor megpakolva mentem vele fel az Istenhegyi úton, az egész környék kék füstben úszott... 😃
Most egy Ford kugával járok.
5.5-6.5 litert fogyaszt és nincs korom a kipufogójaban. Lehet, hogy SUV, de sokkal kényelmesebb, sokkal kevésbé szennyezi a környezetet.
És nagyjából 400kg-al könnyebb mint egy Tesla 3!
Szoval, nem értem miért vannak raallva a suvokra az emberek.
Sokkal kornyezetkimelobb mint a 20 éves munkás Astra, vagy egy új Tesla...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!