Sokan azért nem szeretik a Suvokat, mert még nem vezettek ilyen autót?
Régebben, én sem szerettem őket.Alapvetően a sportosabb szedán formát szeretem.
Viszont, az utóbbi időben huzamosabb ideig is vezettem ilyen vállalati autót.
A cég,ahol dolgozom beszerzett Toureget, Tiguant is.Mindkettőt vezettem hosszabb, külföldi kiküldetéseken.
Nagyon kényelmesek.Mivel, 195 magas vagyok, a beszállás is könnyű, belül is magasabbak.Illetve, a kilátás sokkal jobb, nem kell a "földre" engednem az ülést.
Meg, azért az összkerékhajtás előnyös tud lenni,biztonságosabb tőle az autó.
Véleményem szerint, az igazi Suvok főleg a tengerentúlon jellemzőek, ott még alvázas a felépítményük.
Én más miatt nem szeretem őket.
Először is, mert környezettudatos ember vagyok. Miért mozgatunk kétszer akkora autót a szükségeshez képest, mint amekkorával el lehetne jutni A-ból B-be?
Gyakorlatilag 1-2 ember szállítására egy kisteherautó méretű járművet használnak.
Egyébként tapasztalatom szerint a SUV-ok vezetői között az átlagost messze meghaladó arányban vannak ügyetlen és agresszív sofőrök. Ez sem teszi őket szimpatikussá.
1#
Hosszban nem nagyobbak, egy személyautónál.Tigzan 4,4 m hosszú kb, mint egy Dacia Logan.
A Touareg már nagyobb, de nem teherautó méretű.
Szélesebbek, magasabb építésűek.
Az emberek is változnak.Sokan nagyra nőnek, mint én, de vannak még sokan, akik a könnyű beszállást előnyben részesítik.
Igazság szerint egyedül a kényelem írható fel pozitívumként.
A méretük túl nagy, sok a holttér, nagy a légellenállás, emiatt többet fogyaszt, magasak, ami borulékonyabbá teszi őket. Városban sem praktikus, de autópályán se a légellenállás miatt, illetve az oldalszélnek is jobban ki van téve, ami miatt kevésbé biztonságos.
Múltkor láttam egy régi Barkast. Pont beállt mellé egy X5-ös. Elképesztő volt a látvány, hogy az egykoron mentőautónak is használt kisbusz eltörpült a személyautó mellett.
Azért nem szeretik őket, mert ezek az autók lettek a az új BMW-k. Manapság azt veszem észre, hogy a BMW sofőrök egyre odafigyelőbbek, és udvariasabbak, ezt viszont a SUVokról nem tudom elmondani. alapvetően nem szeretem egy kalap alá venni az autómárkák sofőréit, a BMW-kel és az Audikkal sem tettem, de amit látok, azt látom. Úgy érzem ez esetben nem a merészség, és főletlenség a a probléma, hanem az, hogy egy tapasztalatlan sofőr veszi meg a nagy autót. Sokan azzal a védekezéssel jönnek, hogy csak azért utálják az emberek a SUV-okat, mert nem tudják vezetni őket, holott rengetegszer látok girbe-görbén beparkolt, példányokat parkolókban, és szoktam is látni olyat, aki egy normális méretük autóhézagon alig tud bemenni. Továbbá külső, a sofőr hibáján kívül eső problémák is vannak vele. ilyen pl.: A környezeti behatása, a fényszórók, ami a legalacsonyabb magasságban is vakít, illetve, hogy szűkebb utcákban túl nagy helyet foglal (pl.: nem lehet kikerülni a parkoló SUV-ot, mert a sáv, nagy részét elfoglalja, ami egy átlag autónál nem lenne így, ezért muszáj előzni.).
Alapvetően én nem utálom a SUV-okat, mert vagyok annyira tapasztalt, hogy nem zavarjon, és mivel száguldozó egyedeket ritkán látok ilyen kocsikkal, ezért nem is zavar, de meg kell hagyni, hogy van oka annak, hogy ennyire unszimpatikusak az emberek szemében. Amerikában nem lenne nagy baj, de európai forgalomban túlzásnak tartom.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!