Van benne folyamatosan változtatható szelepvezérlés, közvetlen befecskendezés, turbó, kettőstömegű, meg 200 LE.
Ha a megbízhatóság a lényeg, akkor biztos nem ilyet vennék.
A 200LE nem lenne baj, meg a drága kopóalkatrészek sem fognak 2 havonta tönkremenni, nekem ezzel az a bajom mint ami a Yaris GR-el is, hogy kihegyezik a motort.
A Yaris GR-nél már látjuk, hogy pár év alatt döglik ki az 1.6-os 260 lóerőre húzott motor. Nyilván erről a tulajok is tehetnek, mert általában ilyet nem kisnyugdíjas megy, de eléggé látszik, hogy nem egy tartós konstrukció.
Bár az I20-nál talán a 200 ló nem annyira kritikus, de nyilván nem a megbízhatóság záloga, ahogy a #2-es írja. Használtan meg itt is igaz az, hogy aki ilyet vesz kategóriájában belül irreálisan drágán, az nyúzni fogja, és vagy akkor adja el amikor megunja, vagy akkor amikor rá kell locsolni egy komolyabb összeget.
Pedig az 1.8T az egyik legjobb korabeli turbós motorja volt a VW-nek.
Abból egyébként nem csak 180 ló volt hanem 225 is.
De ezeket is rommá hajtották, főleg azóta...
De azokból azért most is előfordul az utakon így 20+ év távlatából, kétlem, hogy az 1,6T sport motorokból fogunk 10 év múlva látni bármit is az utakon, ha csak nem ésszerűtlenül életben tartják.
Szerintem ez az a kategória lesz pár év múlva mint az RX-8 Wankel motor.
Azert a Hyundai N motorja nem olyan vészesen kihegyezett.
Ha nem alapjáraton erőlteted, 100e kórül koksztalanítod, és 10ekm-enként megkapja a minőségi olajat, akkor egesz sokat elmegy. A sima 135LE 1.6 sem sokkal tartósabb, ugyanugy GDI.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!