Az miért van, hogy ezeket a menő német, sportos
prémiumokat szinte mindig a legkisebb dízelmotorral
veszik?
Figyelt kérdés
Érdekes, hogy csak a német prémiumosok vannak oda a dízelért, a puntósnak, a G astrásnak, a suzukisoknak nem probléma ha a kocsi 5,5 helyett 7,2 litert eszik, szinte mindig csak a német prémiumosok választják a lehető legkisebb dízelmotort, még akkor is ha csak a városban kell napi 5 kilométert menni (van ismerősöm, aki egy c200 cdi-vel járt az 1 kilométerre levő gyárba, amit most cserélt le egy a180 cdi-re) Illetve elég vicces, mikor áll a 2 ajtós merci vagy BMW a parkolóban, aztán megszólal benn egy kis erőtlen Zetor hang. Hihetetlen néha, hogy ezeket a márkákat gyártották olyan motorral is, ami nem egy 1.8-as 110-120 lovas dízel.
Mert arra telik. Merci, a laikus meg hátha elhiszi, hogy benzin V8 van benne. Amúgy nekünk Toyotából, Hondából is mindig dízelünk volt, no nem azért, mert a fogyasztás annyira érdekelt volna, csak éppen jó vételek voltak. Amikor először dízelünk lett, azért azt választottuk, mert a pénztárcának megfelelő benzines alternatívában nem volt klíma, és végre klímás autót akartunk. A mostani meg azért, mert szinte csak nagy távolságokra (1000-1500 km nyaralás) használjuk, és pont eladó volt jó áron egy szépen karbantartott példány.
2024. febr. 6. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Én értem, hogy divat lett utálni a diesel motort és a német prémiummárkákat, ettől még ez nincs így.
2024. febr. 6. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Nem a dízelt utálom csak amelyik füstöl és mások arcába kormol, nem is a prémium a gáz hanem, hogy minden áron többnek akar látszani.
2024. febr. 6. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Nyilván az igényes, kifinomult G Astra, Punto és Suzuki tulajok csak stílusos benzinmotoros autót választanak. Ezért van, hogy az összes alpári diesel motorosat már elbontották ezekből a típusokból.
Ja, várj...
2024. febr. 6. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Nem is inkább egy autó típusa a gáz, hanem az állapota.
2024. febr. 6. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Kompenzáció :D
2024. febr. 6. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
figyu, még ezt is alig bírják megvenni, pláne fenntartani.
2024. febr. 6. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Nyílván leginkàbb azért mert a nagyobb benzinest ami úgymond az "igazi" élményt adná nem tudják fenntartani mert sokat fogyaszt és nem fillérekért adják mint a Földet háromszor körbejárt dízelt.
Amúgy van létjogosultsága a dízelnek mert legtöbbször sokat utaznak ezekkel az autókkal és kényelmes az alulról magas nyomaték.Havi 15-20ezres futásnál sokat számít hogy éppen dupla a fogyasztás de ez ugye megint a csóróságra tér vissza.
2024. febr. 6. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Azert az említett típusok relative olcsoak ám.
Ráadásul pl az Audiból elég nehéz jó benzinmotort kifogni, ezért sok a dízel belőlük szerintem pl. Merci szintén.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!