Golf 5 túl drága első autónak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Olcsó autót is kellesz javítani.
Helyedben gyűjtenék még rá és vennék egy jobb kocsit. Dolgozni meg elmennék étel futárnak ahol közben tudom gyakorolni a vezetést.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3 Akkor ez esetben az édesapádnak van igaza.
Vegyél egy olcsóbbat és szerezz rutint aztán közbe melózol és majd ha lesz több pénzed akkor lecseréled és nagyobb rutinnal veszel egy erősebb és jobb kocsit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amúgy vicces, mert az 1,4 TSI amire mondod, hogy a leggyengébb is elég lenne, nagyon nem az. A Golf 5-ben ez 122-170 lóerő között mozgott.
Még egy nagyobb köbcentis szívó FSI motor pl 1.6 tudott 115 lovat, de az 1.9TDI-ből is ekkoriban 90-105 lovasakat csináltak az 2.0 SDI meg tudott 75 lovat. Na ha valami gyenge na az az, de ezt csak érdekességképpen írom.
Egyébként a VW TSI és TFSI motorjai ma már nagyon jók, de azért megjártak Canossa-járást, magyarul voltak vele gondok voltak amikor megjelent.
Az egyik ilyen hírhedt motor az 1.2 TSI, de pl a Golf 5-nél konkrétan a GTI-be szerelt 2.0 TFSI motor is kb 3 generációra (2013-tól) lett típushiba mentes.
Nem lebeszélni akarlak a korai TSI motorról, csak nem feltétlenül olcsón fenntartható autók, főleg ilyen korukra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!