Voltam megnézni egy 2.0 szívó benzines kettes focust, szerintetetek érdemes vele foglalkozni?
Az autó nagyon egyben van. Látszik, hogy költöttek rá azért rendesen, de a kilóméter dolgozott nála azért….395 ezer van benne. Az autó ghia felszereltségű ülésfűtéks, parkolóradar, kétzónás digitklíma meg minden nyalámságok. Futóműve feszes, nem csörög, nem csattog, nem kopog, viszont egy dolog mellett nem teljesen siklok el, az pedig a kipifogóban található olajszerű akármi( sajna a beindítás után pár percel néztem rá a kipufogóra, és így a kondenzvíz miatt érezhettem úgy hogy az olaj és nem pedig korom, habár én nagyon arra gondolok hogy az olaj) és ebből elég vastagon volt a kipufogóban, nem tudom, hogy ez a rövid távoknak tudható be vagy a motor szétkopottságának. A hideg motor pöccre indult, nem kattogott, nem zakatolt, semmi csúnya hangot nem adott ki, szépen járt a motor. Kartergáz szinte semmi nem volt, még gázadásra sem, de a kipufogóból nagyobb gázadásra álló helyzetben nagyon enyhe feketés füst jött ki, ha az ember nem öszpontosít rá nem is látszódik nagyon, ha az autó mozgásban van egyáltalán nem látszódik. A tulaj elmondása szerint ha csak autópályán közlekedik 140 körüli tempóval akkor 1000 kilóméteren megkajál 6-7deci olajat (szerintem az kicsit sok). A kérdés, hogy érdemes lehet e vele foglalkozni? Vásárlás előtt mindenképp elvinném egy állapotfelmérésre hogy kompressziót mérjenek, stb. Ebben a tulaj is benne van. Ja és első tulajos a kocsi.
Köszi ha elolvastad és szánsz rá időt!
" Nem sok van belőle magyarországon, ha az alkatrész ellátottság is ilyen akkor az nem épp jó"
Nincs olyan amit nem találsz meg a Bárdiban..
A Duratec motorok jók, amíg nem kezdik el zabálni az olajat, onnantól kezdve mind kuka. Az olajzabálás az 1.8-ra jellemzőbb és ha elkezdődik akkor nincs megállás, a 6-7 deci/1000km az azt keézi, hogy hónapokon belül komplett motorfelújítás következik. Nekem anno volt 2.0DUratec-em, két olajcsere alatt nem kellett rátölteni semmit, az olajfogyasztása 10-12 000kilométeren kevesebb volt, mint 1-2 deci.
Fordból annyi van Európában, hogy Dunát lehet rekeszteni velük én egy percet sem foglalkonék olynanak ami motorfelújításra szorul.
Leginkább egy forintot se adj érte. Az a motor garantáltan kuka és csak idő kérdése, hogy mikor kerül olyan állapotba,hogy több olajat kér majd százon, mint benzint.
OKé, megveszed fél miskáért és utána? Keresel egy szerelőt aki csinál neked egy komplett motorgenerált csilliárdokért? Vagy megoldja a telepi tuner jóska fél csilliárdért, de ott utólag derül ki, hogy elbarmolta és a hetekig álló autód újra pihenőre megy és te újra zsebbe nyúlsz? Ezt hívják szopórollernek, az olyat pedig madárnak, aki az intelmek ellenére is pénzt adna érte.
Csak a használtautón van 1300db benzines Focus, ne vedd meg az első hulladékot amivel lecummantod magad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!