Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Voltam megnézni egy 2.0 szívó...

Voltam megnézni egy 2.0 szívó benzines kettes focust, szerintetetek érdemes vele foglalkozni?

Figyelt kérdés

Az autó nagyon egyben van. Látszik, hogy költöttek rá azért rendesen, de a kilóméter dolgozott nála azért….395 ezer van benne. Az autó ghia felszereltségű ülésfűtéks, parkolóradar, kétzónás digitklíma meg minden nyalámságok. Futóműve feszes, nem csörög, nem csattog, nem kopog, viszont egy dolog mellett nem teljesen siklok el, az pedig a kipifogóban található olajszerű akármi( sajna a beindítás után pár percel néztem rá a kipufogóra, és így a kondenzvíz miatt érezhettem úgy hogy az olaj és nem pedig korom, habár én nagyon arra gondolok hogy az olaj) és ebből elég vastagon volt a kipufogóban, nem tudom, hogy ez a rövid távoknak tudható be vagy a motor szétkopottságának. A hideg motor pöccre indult, nem kattogott, nem zakatolt, semmi csúnya hangot nem adott ki, szépen járt a motor. Kartergáz szinte semmi nem volt, még gázadásra sem, de a kipufogóból nagyobb gázadásra álló helyzetben nagyon enyhe feketés füst jött ki, ha az ember nem öszpontosít rá nem is látszódik nagyon, ha az autó mozgásban van egyáltalán nem látszódik. A tulaj elmondása szerint ha csak autópályán közlekedik 140 körüli tempóval akkor 1000 kilóméteren megkajál 6-7deci olajat (szerintem az kicsit sok). A kérdés, hogy érdemes lehet e vele foglalkozni? Vásárlás előtt mindenképp elvinném egy állapotfelmérésre hogy kompressziót mérjenek, stb. Ebben a tulaj is benne van. Ja és első tulajos a kocsi.

Köszi ha elolvastad és szánsz rá időt!



jan. 28. 16:08
1 2 3 4
 1/36 anonim ***** válasza:
100%
A feketés füst azt jelenti, hogy a levegőmennyiséghez képest túl sok üzemanyagot kap. Ez lehet eltömődött levegőszűrő, lyukas levegőcső, de akár egy koszos levegőmennyiség mérő stb. Az az olajfogyasztás egy 15-20 éves autónál egyáltalán nem vészes, ha tényleg annyit fogyaszt, nem ferdít. Ha a kínálat alja felé van, ez így még simán vehető.
jan. 28. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 A kérdező kommentje:
A kormolás nagyon enyhe, alig látni ha az autó mozgásban van egyáltalán nem látszik. 1 milióba hirdetik de mondta a tulaj, hogy állapotfelmérés után beszélgetünk az árról.
jan. 28. 16:36
 3/36 A kérdező kommentje:
Valami tapasztalat esetleg ezekről a motrokról? Nem sok van belőle magyarországon, ha az alkatrész ellátottság is ilyen akkor az nem épp jó, habár utángyártottat tudsz venni hozzá
jan. 28. 16:40
 4/36 anonim ***** válasza:

" Nem sok van belőle magyarországon, ha az alkatrész ellátottság is ilyen akkor az nem épp jó"


Nincs olyan amit nem találsz meg a Bárdiban..


A Duratec motorok jók, amíg nem kezdik el zabálni az olajat, onnantól kezdve mind kuka. Az olajzabálás az 1.8-ra jellemzőbb és ha elkezdődik akkor nincs megállás, a 6-7 deci/1000km az azt keézi, hogy hónapokon belül komplett motorfelújítás következik. Nekem anno volt 2.0DUratec-em, két olajcsere alatt nem kellett rátölteni semmit, az olajfogyasztása 10-12 000kilométeren kevesebb volt, mint 1-2 deci.


Fordból annyi van Európában, hogy Dunát lehet rekeszteni velük én egy percet sem foglalkonék olynanak ami motorfelújításra szorul.

jan. 28. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/36 anonim ***** válasza:
#4 Egy milliót tuti nem ér ilyen állapotban. Max. felet adj a motor állapota miatt. Ha erre nemet mond, akkor annyi autó van még a hahun, keress jobbat.
jan. 28. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/36 A kérdező kommentje:
Ígyesen lehet értelmetlen lenne az átvizsgáltatás is? Mert akkor inkább olyat vizsgáltatok át aminél nincsennek jelek az olajfogyasztásra. Az a baj, hogy egyet sem találtam olyat amiben ennyi pénzért benne vannak ezek az extrák, mint pl ülésfűtés és a többi.
jan. 28. 17:30
 7/36 anonim ***** válasza:
#7 1 millióért örülj ha jó a motor és a kaszni, extrákat ne nézd. Nincs értelme az átvizsgáltatásnak, tapasztalatom szerint ami már eszi az olajat, az hamarosan követeli a motor felújítást, ami minimum fél millió ft. Inkább vegyél egy jó állapotú motorú autót. Ja és a tulajdonos olyan értéket mond az olajfogyasztásra, ami nem igaz, tuti, hogy többet fogyaszt annál amit mond.
jan. 28. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/36 A kérdező kommentje:
Benne van a pakliban igen, mert 3 újjnyi dzsuvát szedtem ki a kipufogóból, akkor azt tanácsolod hogy 500 ezertől többet ne is adjak érte?
jan. 28. 17:44
 9/36 anonim ***** válasza:
26%

Leginkább egy forintot se adj érte. Az a motor garantáltan kuka és csak idő kérdése, hogy mikor kerül olyan állapotba,hogy több olajat kér majd százon, mint benzint.


OKé, megveszed fél miskáért és utána? Keresel egy szerelőt aki csinál neked egy komplett motorgenerált csilliárdokért? Vagy megoldja a telepi tuner jóska fél csilliárdért, de ott utólag derül ki, hogy elbarmolta és a hetekig álló autód újra pihenőre megy és te újra zsebbe nyúlsz? Ezt hívják szopórollernek, az olyat pedig madárnak, aki az intelmek ellenére is pénzt adna érte.


Csak a használtautón van 1300db benzines Focus, ne vedd meg az első hulladékot amivel lecummantod magad.

jan. 28. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/36 A kérdező kommentje:
Így lesz. Köszönöm a beigazítást. Ivanicsról valami vélemény? Hirdet egy szép focust, nem jelenti azt hogy jó is de szépnek szép.
jan. 28. 17:57
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!