Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokan miért félnek a CR...

Sokan miért félnek a CR dízelektől?

Figyelt kérdés

jan. 26. 00:10
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
67%

#9: Korábban voltak kék zónák, ahonnan euro 6 alatti dieseleket kitiltották.

Ebből van amelyiket azóta visszavonták.

Pl. Berlin:

[link]

jan. 26. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
78%
Vannak járművek, amikben sokkal nagyobb létjogosultsága van a dízelnek. Ráadásul tényleg csak kínozzák a mai motorokat ezekkel az euro normákkal és nem csak a dízelt.
jan. 26. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

#5 és #12 hozzászólását kiegészítve, a dízel arra "való" hogy reggel felhajtasz a pályára, vezetsz 130-as tempóval 150-200km-t egy irányba, majd délután haza. Magyarország annyira kicsi, olyan kevés autópályával, hogy kevés azon magánemberek száma akiknek tényleg ki tudják használni egy dízel előnyeit. Sokan vesznek éves 20-30 ezres futásnál, de van aki még 10 ezernél is dízelt. Egyszerűen nem éri meg, pont azért amit #5 pedzegetett. Pedig egszerű matek, nem kell túlbonyolítani. Az autó egy gép, aminek vannak alkatrészei, amiknek van üzemideje. 1-1 nem várt meghibásodástól eltekintve, az adott autó korát és VALÓS futását ismerve, lehet következtetni abból, hogy mennyibe fog kerülni a fenntartása. Ez 2 dolgon bukhat el. Ha használt dízelt veszel, sosem tudhatod hogyan használták előtted, illetve még mindig nem a valós futásteljesítmény van az órákban. Érdekes, hogy az 5 éves CR Octaviát is ugyan annyi km-el árulják, mint a 10-15 éves társát. Hát, ott valaki hazudik :D de lehet hogy mindketten.

A szívó benzines autó erre kevésbé érzékeny, azokat is tekergetik de nincs ami tönkremenjen bennük. Egy olajfogyasztásból eredő részleges motorfelújítás is megáll ott, mint dízelnél egy turbófelújítás vagy injektor csere.


#12 hózzászólását tovább egészítve, ugyan járművek vannak ahol a dízel a létjogosultság, de a felhasználás már egy másik kérdés. Abból jóval kevesebb van. Így lesz az, hogy teli van az ország 10-15 éves, napi 30-40km-t használt dízelekkel. Na ezért drága a dízel üzemeltetése. Továbbra sem arra való, akkor sem ha sokan arra használják.

jan. 26. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 Szolovjov ***** válasza:
41%
Nem feltétlenül sokkal drágább egy idős CR dízelt használni. Ugyanis ha meghibásodik lehet bele bontott alkatrészt is építeni, nem kell 300 ezerért új csúcsot venni bele. Persze a bontott cuccnak megvan a kockázata, de még így is olcsóbb mint az új. A nagynyomású szivattyú felújítása sem olyan eget verő összeg manapság, akár 100 ezer alatt is kihozható. Turbó középrész csere szintén. Ezek ma már nem tételek, amikor egy normális mobiltelefon fél millió Ft.
jan. 26. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
68%

#7 Mivel bántottalak meg azt nem tudom, de bocsi.

Nem a Rózsa dombon élek, azt látom, hogy sokan 1-2 milliót, ha össze tudnak rakni verdára akkor örülnek.

5 millió alatt nincs új autó, az ország csóró. Egy régi adagolós diesel a belét húzva is ment, egy CR nem fog, a nagy magyar ridegtartás ilyen. Sok az anyagi "long life" szervíz ciklus. Mert csak akkor csináltatjuk a kocsit, ha már nem megy, és akkor már drága.

jan. 26. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Ja persze, kilehet fizetni 14-es nem is erről van szó, mivel tényleg mindennek elszállt az ára. De azt a pénzt, inkább a motoromra költöm. Ami pedig nincs az nem tud elromlani és a benzines is elvisz ugyan oda.
jan. 26. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Lucas adagolóstól félnék, Bosch adagolóstól nem. MB ML 2001 2,7 CDI 340ekm, 50ekm alatt egy gázolaj pattintós csövet kellett cserélni. Igaz ebből csak gyári van. Illetve tüzkarika cserék voltak, meg a szokásos gázolajszűrő csere. Akkor van gond ha el volt hanyagolva, és sokszor mentek vele kevés üzemanyag szintnél is.
jan. 26. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!