Chiptuning egy szívóbenzines autónál mivel jár?
Figyelt kérdés
Tudtommal ilyenkor a turbot szokták hangolni de utána néztem és a saját kis 1.6 szívó benzines motoromnál is ki tudnak sajtolni plusz 15 lóerőt. Ezt hogy éri el?jan. 24. 18:27
1/11 anonim válasza:
Plusz 15le-t 1.6 szívóból nem nagyon tudnak. 1-3%-ot max, ami egy szívó 1.6-nál mondjuk típustól függően 1-5le. De az is lehet, hogy rosszabb lesz.
Szívótuning az másról szól, ott sajnos a motorhoz kell nyúlni, ami drága. Síkolás, portolás, kompressziónövelés, nagyobb fokolású vezérműtengelyek, stb.
2/11 anonim válasza:
Talan picit a karakterisztikan lehet valtoztatni, egy sportlegszuro meg egy kis tuldusitas. A gazpedal allas integralasi idejen sokat lehet javitani, talan annyi ertelme van. De teljesitmeny szempontjabol tobbet er ha kiveszed a hatso ulessort, potkereket, emelot, meg csak felig tankolod. 😄 Igy nyersz 100-150 kilot, azt egy 1.6-os motorral mar megerzed.
3/11 anonim válasza:
Az a baj turbó hiányában nehéz érdemleges mennyiséget húzni rajta.
4/11 anonim válasza:
Optimális esetben nyersz 3 lóerőt. meg se érzed, nem optimális esetben veszítesz 10-et.
5/11 anonim válasza:
Erősödik tőle a motor megéri minél erősebb a motor anál jobb
6/11 anonim válasza:
placebó hatásnak köszönhetően gázadás pillanatában merevedéssel jár a csipsztuning szívó motor esetén
7/11 anonim válasza:
Én egy 1.8-as Civicet chiptuningoltattam,az igaz hogy max teljesítmény nem változik jelentősen de padlógáz alatt mindenhol sokkal erősebb,az elektromos gázpedál karakterisztikája lebutítja gyakorlatilag.
Sokkal jobb vezetni mindennapokban,azonnal kap a motor nincs az hogy nyomod a pedált de nem történek szinte semmi,megérte azt az 50e forintot.Itt lehet bővebben olvasni róla [link]
8/11 anonim válasza:
a neked megért 50eft a gázpedál tuning akkor jó de ne reklámozd ezeket a csalókat
9/11 anonim válasza:
nekem mit tudna ennyiért tuningolni a BOWDENEN? : D: D
10/11 Szolovjov válasza:
Kicsit dúsabbra lehet állítani a keverést. Mert a maximális teljesítményhez tartozó keverési arány nem ugyanaz, mint a legtakarékosabb működéshez tartozó. Az autók az utóbbira vannak belőve a környezetvédelmi normák miatt. Én valami olyat képzelnék el, hogy 1/3-ad pedálállás után dúsabbra keverjen. Így lehetne takarékosan is használni, meg dinamikusabban is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!