Az Ignis vagy a Wagon R nagyobb?
A Wagonerben elől nagyobb a tér,(minimálisan) de összeségében az ignis nagyobb.
A wagon R elülső két ülésének nagyobb helytere a kisebb egyszerübb igénytelenebb müszerfal és a magasabb fejtér miatt van
Az ignis beltere kifinomultabb, szebb, modernebb mint a wagon R( Ha lehet ezt 2 ilyen idős autó e setén még mondani)
Az Ignis nagyobb, modernebb, autószerűbb.
A WagonR fapados, olcsóbb. Ha munkaeszköz kell amit nem sajnálsz hogy a bontóba küldöd majd akkor vedd a WagonR-t!
Az Ignis is épp annyira fapados, mint a WagonR.
Bár nem tudom miért lennének ezek fapadosak, amikor van ABS, klíma, elektromos tükör, elektromos ablak, centrálzár, 4 kerék és egy szervós kormány.
De viccet félretéve ennél nem is kell több, ha csak egy közlekedő edényre van szükséged.
Mindkettő van a családban, és nagyszerű igásló mindkettő, de minden esetben a Wagont választanám. Nem csak érzetre nagyobb, sokkal praktikusabb a kialakítása belül. Az Ignisnek rengeteg típusbetegsége is van. Lemálik az ajtókárpit textilborítás. A lábtér elöl idegesítően pici, de annyira, hogy a combod állandóan nekiütődik az ablakemelő kapcsoló dumónak.
Pedig nem vagyok egy jeti a 173 centimmel.
Folyamatosan elszakad a kuplungbowden. Mindegyik Ignisen előbb vagy utóbb letörik a csomiajtó fogantyúja. Rozsdára is hajlamosabb az Ignis.
Wagon-ban nagyon a csomagtartó szélessége. Felfelé is nagyobb a hely.
Egyébként a legtöbb alkatrész azonos a két modellben.
Kb 30 centivel meg van toldva a WagonR padlólemeze.
Pótkeréknél látszik is a hegesztés.
Bármelyiket is választod, 1.3 literes motorral vedd. Főleg, ha utánfutózni is szeretnél.
Egyébként mindkettő szerethető vas és gombokból fenntarthatók.
#5
Ignisem van...
A kuplung bowden kb 100 ezer kilóméter után szakad el, előtte már szorulva müködik igy időben ki tudod cserélni, 3000 forint( a wagon R ben is bowdenes a kuplung amugy)
Az ajtókárpit nem málik le.
Én roszdás ignist még nem láttam, wagon R viszont tényleg rohad
Az ignisben a faja vvti motor van, a wagonban csaka gyártás legvégén raktak bele ilyen motort, a legtöbbjébe a régebbi 1.3 van ami kb 100 ezer kilóméter után elkezdi zabálni az olajat mert a szelepszár szimering addig bírja
Nem akarom bántania wagon R -t de az ignis modernebb, szebb autó.
Kivül is, belül is!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!