Mi a különbség egy benzin motor PCV és egy dízel motor PCV szelepe között?
Adott egy benzines, 92-es Volvo és az Achilles ina, a PCV szelep, aminek addig nincs baja, amíg nem nyúlsz hozzá. A szerelő levette, eltört. A donorból kiakartam venni, eltört. Találtak bontóban, levették - eltört. Természetesen egy filléres tételről van szó, amit már sehol nem lehet újonnan megvásárolni, de még csak képet sem találsz róla az interneten. Több külföldi fórumon is szidják, láttam otthoni megoldásokat rá, de a kendácsolás nincs ínyemre.
A legtöbb PCV, amit találok egy bekötési pontú, azonban nekem olyan PCV-re lenne szükségem, ami fojtószelep előtt és után is be van kötve. Ilyen kialakítású szelepet viszont csak turbó dízel motorral szerelt autókhoz találok.
Mennyire térnek el a nyomásviszonyok? Működhet egy dízel PCV-vel egy benzines motor?
Valahol ebayon, vagy valami külföldi nagykernél biztos lesz újonnan.
Nekem egy 92-es astrához kell adagoló szabályzó vákumdobot varázsolnom valahonnan. Minimum komplett adagolóval akarják adni bontóban, de nagy százalékban komplett motorral, vagy akár az egész autót....
bzi bontósok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!