Miért indul nehezen a dízel puntó?
AZ izzítást is mérd ki, amikor izzítasz akkor próbalámpázd le.
A lámpa egyik végét a testre a másikat meg a gyertya felső pontjára és akkor égni kell a lámpának.
De mint írják a kompressziót is megkellene mérni, mert lehet hidegen kitámaszt a szelep és semmi kompresszió nincs benne akkor.
Kinyírod az akkudat. :(
Na meg az önindítód se fog röhögőbajt kapni.
Nekem a 32 éves dízel fosastra csinálja ugyanezt. Nem kompresszióhiba.
Elképzelhető, hogy a gázolajszűrőnél levegősödik, van az alján soknak leeresztőcsavar műanyagból....az le szokott lazulni.
De a résolajcsöveknél is tud levegősödni, adagolónál is. :(
Adagoló már húzósabb.
Remélhetőleg nem lucas/cav/delphi van rajta neked, mert az lesz a gond. :(
De kapható kézipumpa, beépíted az adagoló befolyó csövébe, felpumpálod indulás előtt, jobb lesz talán.
Én azért raktam be, mert ha kifogy az üzemanyag, csak felpumpálom, és pöcröff, nem kell fél órát indítózni.
qrva drága ma egy 74ah-s új akku
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!