Mièrt vannak rossz véleménnyel az emberek a Suzukiról?
Figyelt kérdés
Online felületen a legtöbben rossz véleménnyel vannak róla viszont a forgalomban manapság legtöbbet Suzuki Vitarával , Scrossal találkozom.jan. 15. 19:22
11/21 anonim válasza:
Nem tudom mit néztél, T-Roc 4motion 14 millió a konfigurátor szerint.
De abba már 2.0 TSI motort, DSG váltót kapsz. Na, meg a VW összkerékhajtása is komolyabb (haldex).
A Vitarából a 8 millió már a kedvezményes ár, 9,8 M a listaára az ALLGRIP 1.4-es, kézi váltós modellnek.
Szóval persze, jóval olcsóbb a suzuki, de nem csak az embléma miatt drágább a VW.
12/21 anonim válasza:
Igen, de sok nagy gyártó már nagyon sok évtizeddel ezelőtt megalapozta a jövőjét. Valamint sok esetben elég nagy szegmenst lefednek. Tehát igásló, utazó bálna, kisteher, nagyfurgon sport stb. A suzuki szinte csak igáslovakat és kis városi autókat gyárt. Bár az utóbb évben tényleg sokat fejlődött, ezt el kell ismerni. Szerintem a maga nemében jó csak tudni kell a helyén kezelni a dolgokat. Bevallom őszintén, hogy az első autóm egy ezres swift volt és nagyon szerettem. Főleg, hogy megbízható és egyszerű volt. De akkor még nem is voltak nagy igényeim és túl sok mindent nem is tudtam az autókról. De nem suzuki lett a következő. Két fajta ember van. Aki imádja és aki lenézi. Bár volt sok ember akinek tetszett meg dumáltak velem kúton, szervizbe stb. mert azért volt rajta egy kis "tuning", de például sokszor nem nézték el, ha valakit megelőztem és rögtön vissza előztek, mindig meg akrtak és meg is tudtak előzni, tudnék erről sokat mesélni... Azt is mindig elmondták, hogy ne karambolozzak vele :D Bár a vasaló is nagy előre lépés volt. De azért nem akartam, mert hát nem túl kényelmes, nincs pótkerék, kicsi a csomagtartó és nagyobb sebességnél már nagy szélzaj és szélérzékeny is.(Viszont akinek ez nem gond, azoknak tökéletes választás.) Valamint én a suzuki formavilággal nem tudok azonosulni, meg hiába masszívabb mint a régi, de a súly akkor is mérvadó egy karambolnál, Például az 1.2 gl is csak 840kg!? Tehát nekem nem lesz többi szuzi, de nem a legkevésbé sem nézem lesz azt aki szereti, hiszem sok olyan szempont, amit miatt nagyon is szerethető.
13/21 anonim válasza:
De amúgy suzikinál is van sport, de a legújabb is csak 140lóerő, a volkswagennél meg már hármas golfba is volt 190 lovas.
14/21 anonim válasza:
15/21 anonim válasza:
#14 Igen, és hány 2-es golfot látsz az utakon? És hány azonos évjáratú Swiftet? Megis van a válaszod. A Swift a hosszantartóságot nézi, a Golf a kinézetet és a menetdinamikát.
16/21 anonim válasza:
#15:
Szerintem több golf 2 van, mint vele egykorú swift.
A "hosszantartó" swiftjeid nagyon csúnyán szétrohadtak mára.
17/21 anonim válasza:
Nekünk van a családban 1985-ös kettes golf gtd. Több másfél millió km-el. Talán 4x volt már fúrva motor, váltó cserén is átesett. Nyilván volt javítgatva, de még mindig megy. Bár csak szaladgálós, mezőre járós.
18/21 anonim válasza:
Mert sokan a fotelből mondanak nagyokat, aztán ha valamire úgy gondolja, hogy " divat " akkor azt fogja mondani tovább.
20/21 anonim válasza:
A swiftet kb. akkor kezdték gyártani nálunk, amikor a Golf 2 kifutott. Ráadásul sokáig gyártották, és rengeteget adtak el belőle itthon. Ahhoz képest már nincs olyan sok belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!