Manapság (2024) milyen ezeknek a kis ezres 3 hengeres turbós motoroknak az élettatalma és fenntarthatósága?
Napot!
Új autó vásárlása előtt állok, de ezektől az 1000-es 3 hengeres turbós motoroktól tartok. Én a 4 hengeres szívó 1.4 vagy 1.6-os korban nőttem fel, és tartok tőle hogy ezek a kis motorok egy turbóval nagyon ki vannak hegyezve és negyed annyi sem lesz az élettartamuk. Kerestem is itt ilyen kérdést, de amit találtam sem kimondottan erre hivatkozik, meg ami van is 2016-os.
Ahogy nézegetem alig van már 4 hengeres soros motorral új autó.
Mégis milyenek ezek a kicsi motorok? Ki mit tapasztalt velük?
Nézd csak! [link]
1.2-es, nincs turbó, nem is 100+lóerősre kihegyezve és ráadásul nem közvetlen befecskendezéses.
Köszi a válaszokat!
#4-nek
Az a baj hogy a pénztárcám sem véges sajnos (kulcsra készen mindennel együtt 7 millió)
Ebben a kategóriában belépő szintű ezres szívók vannak 65-75 lóval, aminek ilyen 1000-1200 kilós kasztnit kell elcipelni, ugyan ekkora ezres turbók amik már 90 lóerő körül vannak. 2-3 gyártó készít szívó 1.2-est. Ahogy nézegetem ezek már óriás motoroknak számítanak. Furcsa világot élünk.
5-ös Igen az i20 is a pakliban van.
Suzuki Swift 1.2-es
Hyundai i20
Dacia Sandero ami már csak 3 hengeresben kapható, és szerintem nagy a kasztni.
Ezeken agyalok jelenleg magam is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!