Egy autónál az üzembiztosság lényegében ugyanabban rejlik mint egy repülőgépnél?
A repülőknél ugye muszáj a maximális üzembiztonságra törekedni, így pénzt nem sajnálva szervizelik őket, centiről centire átvizsgálva bizonyos időközönként és bizonyos idő elteltével sok alkatrészt cserélnek akkor is ha még működőképesek.
Ha valaki nem sajnálja a pénzt a kocsijára akkor ez a módszer ott is működik hogy teljesen megbízható legyen a kocsi? Ha ismertek a típushibák és időben ki van dobva belőle az akár még működő (de feltételezhetően hamarosan meghibásodó) alkatrész akkor lényegében olyan üzembiztos lehet az autó mint egy új?
"Ha valaki nem sajnálja a pénzt a kocsijára akkor ez a módszer ott is működik hogy teljesen megbízható legyen a kocsi?"
Szerintem nem.
Az autóknál a szerelő közbeavatkozása nem éri el a gyári minőséget. Ha megelőzésként cserélnek alkatrészeket vagy csak ellenőrzés céljából sokszor szerelik az autót, akkor -tapasztalatom szerint- az átlagos szerelő mindig visz be újabb hibalehetőségeket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!