A Volkswagen miért van gondban? Nem fogynak úgy az elektromos autók mint gondolták? Vagy miért?
Az elmúlt hónapok mérlege: a következő Golf mégis benzines lesz, illetve elkaszálták egy újabb elektromos modell piacra dobását.
Nem fogynak az elektromos autók? Vagy miért kényszerültek erre?
8
Mert a gyártók profitorientáltak. Tökéletesen lexarják, hogy viszik-e használatan vagy nem. Az számit viszik-e újonnan vagy nem!
Ugyan igy a kicsi elektromos autón kicsi az árrés és az elektromos autók vásálóközönsége a jól szituáltak. Ők meg nem kicsi autóval akarnak járni hanem SUV-al. Ez jól is jön a gyártóknak, mert sokkal könnyebb egy nagy autóba bepakolni az akkut mint egy kicsibe és a profit is több rajta.
Meg aztán szart tud csinálni a Vw.
SOk hír volt róla hogy egy elektro Vw meghibásodott és a javitás több mint 4 millió ft lett volna.
Hát elmehet a jó ídesannyába azzal a szar vasdarabbal.
Az egész elektromos átállás nem érdeke igazán az autógyáraknak. Tavaly kilobbizták az elhalasztását. Ezek a lépések már csak a következmények.
Meg ahogy előttem írták, a piac áraz. Az elektromos autó relatív új technológia, ezért drága, a drágát ki engedheti meg magának? A gazdag. A gazdag mit akar? Megmutatni, hogy gazdag. Azt mivel lehet, az újjal, naggyal, még nagyobbal, sok extrával stb stb.
Elő lehet adni a hattyú halálát, hogy elég a puritán, kicsit, csak legyen óccó, a valóság nem ez.
Az autógyárak pedig arra mennek amerre a piac, mert profitból élnek.
Erre az egész kérdésre is igaz ugyanaz, mint minden másra. Amíg az emberek egy irányba gondolkoznak, addig lehet erőlködni, meg hirdetni az ellenkezőjét, nem fog megvalósulni
A klasszikus nagy autógyártók sokszor elég szar elektromos autókat gyártanak. Amiben jók (és ők maguk gyártják), az a motor és a váltó. Elektromos autóba egyik sem kell. Az elektronikát eddig is külső forrásból szerezték be. Emiatt foggal-körömmel ragaszkodnak a jelenlegi technológiához.
Arról nem is beszélve, hogy elektromos autóban a kínai gyártók nagyon jönnek fel. Nem sok emberben merült fel, hogy kínai belsőégésű motoros autót vegyen (és még a korai márkákra is _ferde_szemmel_ néztünk sokáig), de elektromosban egészen jó alternatívának kezdenek tűnni. A klasszikus autógyártók ezt a konkurenciát sem szeretnék, ezért próbálják az átállást minél többet halogatni ahogy csak lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!