A Volkswagen miért van gondban? Nem fogynak úgy az elektromos autók mint gondolták? Vagy miért?
Az elmúlt hónapok mérlege: a következő Golf mégis benzines lesz, illetve elkaszálták egy újabb elektromos modell piacra dobását.
Nem fogynak az elektromos autók? Vagy miért kényszerültek erre?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#2 Szerintem is az elektromos autó a gazdagok sportja. Mire lesznek elérhető árú használt elektromos autók még kb 10 év, csak kérdés mekkora hatásfokú lesz az akksi az eredetihez képest.
#4 Hát nem tudom, erre most rácáfol a Volkswagen. Belsőégésű motoros autók biztos hogy lesznek a könnyített Euro 7 miatt, több gyártó is visszakozott hogy mégis gyárt még belsőégésű járműveket a jövőben. Az EU-s szabályzás szintén engedni fogja őket bizonyos kritériumokkal 2035 után.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem az elektromos autók pont azt nem aknázzák ki, amit kikéne. Egy olcsó, könnyen fenntartható városi autó, ami arra jó, hogy ingázz vele a város és az agglomeráció között, vagy csak simán városon belül.
Ehelyett az a trend, hogy beletolunk még 100km hatótávot, hogy még 8 millióval drágább legyen. Csak ez értelmetlen. Mert a legtöbb embernek erre van egy benzines/dízel, amivel letolja a hosszabb utakat és az asszonynak keresne egy fenntartható elektromosat a városba. Csak ahhoz meg drága az összes elektromos.
Én is szívesen lecserélném a régebbi rohangálós kocsit egy elektromosra, ha lehetne normálisat találni. De olyan árakban vannak, még a kisebb modellek is, hogy jobb benzines/dízelt találsz azon az áron. Így meg miért érné meg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6
Engem a márkája se érdekelne, vezettem már épp elég 100 milliós járművet, nem érdekel. Nekem egy kocsiba annyi kell, hogy elvigyen a-ból b-be, ülésfűtéssel és első hátsó parkradarral. Ennyi. Ha ez a kettő van benne, nekem elég városba. A többi oda felesleges. A márkája meg tőlem lehet bármilyen. Vezettem én már Trabantot, Ladat, BMW-t, VW-t, Bentley-t, Camarot, Cayennet, Mercedest C-től S osztályig, Toyotát, Kiát, Ssanqyongot, Volvot, meg egy tucat másik 4 kerekes matchboyot. Meg mellé még pár típus kamiont és autóbuszt. Szóval engem az extrák hidegen hagynak egy városi szaladgálós kocsinál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!