Több száz kilométeres út közben érdemes pihenőidőket tartani?
Ha az autó jól működik akkor nem. A hűtőrendszer hűti amennyire kell.
Viszont tapasztalatból mondom, neked kell!
Hiába tempomat, hiába minden sávtartó, követő stb rendszer, hiába 2 hellkávé stb, kell a mozgás kb 2-300km után 10-20 perc
Ebből a szempontból egy autó, sokszor többet "bír" mint a vezetője.
Persze ezt sem lehet általánosítani, mert van aki egy s..gel simán lenyom akár ezer km-t is, de van olyan ismerős, aki már 100km.-től lefárad.
Attól függ milyen autóról van szó.
Ha belső égésű, akkor tilos megállni addig, amíg oda nem érsz a célhoz, akárhány kilóméter is az, hiszen akkor az elektromos autósok nyernének.
Egy mai, megfelelően karbantartott autónak nem probléma több 100 km-t egyben megtenni.
6-800 km-t vezetek rendszeresen, nagyrészt pályán,ennek egy részét hegyek közt. Az autó miatt nem kell megállni (ekkora távon még tankolni sem kell).
Ha egyedül megyek, akkor 1 vagy 2 megállót tartok a 800km-en, amúgy utasokkal van még pár extra megálló. Persze nem árt, ha kényelmes is a kocsi, és kipihenten indulsz.
Ha túlmelegszik valami ott alapból gond van, tekintve, hogy újkorában nem melegedett túl, akkor ha a kötelező karbantartást megkapta akkor annak 20 évesen sem lesz kutya baja.
Difiben, váltóban az olaj ha túlmelegszik, ott már fizikailag valami nagy gondnak kell lennie.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!