Tesla mint oktato auto?
"Elég nagy gondban leszel, ha be kell ülnöd egy kéziváltós kocsiba. Gyakorlatilag nem fogsz tudni elindulni vele."
Elméletileg se, mivel csak automatára szerezne vele jogosítványt, manualis autóra nem.
"Nem kell bonyolult élethelyzetre gondolni: cégesautó vagy bérautó. Bármikor befigyelhet. Főni elküld németbe, a reptéren a Hertznél meg ott fog várni rád egy csodaszép kéziváltós kis Polo."
Automatát kell lízingelni vagy bérelni, bőven ilyen választék, a manuális váltós autók meg amúgyis kezdenek eltűnni.
#11 "Automatát kell lízingelni vagy bérelni"
Az a baj, hogy az elektromos autók nem csak a manuális autóktól különböznek, hanem a hagyományos automatáktól is, hisz nem csak a váltó tér el közöttük, hanem a komplett hajtáslánc és azok működése. Persze, aki tud vezetni rendes autót, az tud vezetni áramos matchboxot is, pont úgy, hogy a kéziváltóval tanuló tud utána vezetni automatát is. De pont úgy, ahogy az automata váltóval tanuló nem tud vezetni kézi váltósat, úgy az elektromossal tanuló sem fog tudni vezetni belsőégésű motorosat. Első villanyoszlopra csavarodni fog felfelé, mert teljesen máshogy viselkedik, mint az, amin ő tanult.
#12 Barátom, én már a valóságot, a jelent írtam. Én nem álmodozok róla, hogy a belsőégésű motorok majd egyszer a jövőben újra életre kelnek, hanem leírtam a tényt, hogy a gyártók már most ismét fejlesztik a belsőégésű motorokat a szintetikus üzemanyag érkezésére felkészülve. Ez egy tény.
A 2010-es évek végén a gyártók sorra hagyták el a belsőégésű motoros versenyszériákat (F1, Prototype) és sorra szálltak be az elektromos szériákba (FE). Ez tartott talán 5 évig, aztán majdnem mindegyik ki is szállt az elektromosból és visszatértek a belsőégésű motoros, hibrid, jövőben szintetikus üzemanyagot használó szériákba.
Az elmúlt években az F1-ben csupán 3 gyártó maradt: Ferrari, Mercedes, Renault. Azóta újra beszállt a Honda, illetve 2026-tól jön majd az Audi és a Ford is, meg talán a Cadillac is (2026-tól szintetikus üzemanyagot fognak használni). Így a 3 gyártó 6-ra, talán 7-re bővül.
A Prototype kategóriában a régi LMP1/DPi szabályrendszerből kilépett mindenki, kivéve a Toyotát, Cadillac-et és a Hondát. Az LMP1-et és DPi-t felváltotta az LMH/LMDh, ami még mindig egy belsőégésű motorra épülő hibrid, de sokkal modernebb kivitelben. Ennek köszönhetően a korábbi három gyártó mellé belépett a Porsche, Ferrari, Peugeot, Lamborghini, BMW és Renault, 3-ról 9-re emelve a gyártók listáját.
Nekem nem úgy tűnik, hogy ezek a gyártók menekülnének a belsőégésű motorok elől és az elektromossal szemeznének. ;)
Ha megkoccantod a teslád, amíg javítják busszal jársz? Anyu kéziváltós kocsiját nem fogod tudni elvezetni.
Vagy tényleg a céges autó. Kapnál egyet, de hát sajnos kéziváltós. Kovács kolléga rest volt rendesen megtanulni autót vezetni, úgyhogy az ő céges kocsija itt áll azóta is 😅
Kicsit se tartanának életképtelennek.
#17 "én itt elengedtem a dolgot"
Mégis itt vagy és írogatsz, csak ugyebár érvelni nem tudsz, mivel nincs mit és nincs mivel. :)
Az én benzinesem még mindig kevesebbet szennyez, mint az elektromos. De ha te nem így érzed, akkor nyugodtan megpróbálhatod bizonyítani ezt is, persze ez sem fog sikerülni.
Hát igen, az igazságot nehéz megcáfolni.
"De pont úgy, ahogy az automata váltóval tanuló nem tud vezetni kézi váltósat, úgy az elektromossal tanuló sem fog tudni vezetni belsőégésű motorosat. Első villanyoszlopra csavarodni fog felfelé, mert teljesen máshogy viselkedik, mint az, amin ő tanult."
Ez annyira getszsinagy ostobaság, hogy elég jól elárulja mennyire fogalmatlan vagy az elektromos autók kapcsán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!