Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Üdv! Valakivel történt már...

Üdv! Valakivel történt már hasonló és talált rá megoldást?

Figyelt kérdés
Az autó egy 2.0 tdci mondeo 2003-ból. Szóval a helyzet az hogy nem akar tovább melegedni 75 foknál. Ha jobban nyomom neki elkezd elindulni a mutató de egyből hűlik vissza. Na most ez azért érdekes mert volt már benne mindkét termosztát cserélve. A főköri meg is lett főzve és 87 foknál nyit is.
jan. 7. 03:19
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Jézusom.... de kavarod még azt is amit saját magad állítottál:

"Egy modern dízel sokkal több hőt elnyel,"


Mi nyeli el???? Komolyan nem atomfizika, hogy fix hőátvétele az égésből csak a blokknak van, a hűtés már egy tervezett funkció. A nagy logikád meg még mindig nem jött össze, hogy ez a rész független a téli és nyári üzemben a fém hővezető képessége nem fog megváltozni.



Abba meg már bele se menjünk, hogy a robosztusság hol is nyilvánul meg pontosan, de megsúgom az égéshőmérséklet alapból más.

De még mindig nem sikerült összerakni azt a tényt, hogy télen és nyáron a blokk ugyanannyi hőt fog felvenni, és a " kis buksiddal " rájöhetnél hogy a kérdés szempontjából a termosztát a lényeges elem, tekintve, hogy valami csoda folytán pont azért építik be, hogy a belső kör az télen és nyáron is nagyjából azonos hőmérsékletű legyen.


Vagy akkor most ezt is megmagyarázod, hogy nyáron 90 fokon nyit, télen meg 70 fokon?

jan. 7. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

#11 Egyetlen szót sem olvastál el/értettél meg abból, amit írtam. Egyet sem. Gratulálok...


Egy dolog laikusnak lenni a témában, egy full másik ignorálni a valóságot, letagadni azt és bicskanyitogató ökörségekkel érvelni ellene.

jan. 7. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Egy dolog totál mellébeszélni, és nem érteni meg sokadszorra se, hogy a feltett kérdés kapcsolatában hol a gond azzal amit leírtál, de jó akkor hidd magad " szakembernek ", ha ettől jobban esik.
jan. 7. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
#13 Ebből élek, köszi.
jan. 7. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Jó persze, én meg a Pápa vagyok.


Amúgy a végére a kedvedért gondoltam egy kis összehasonlítás.

BMW B57 és B58.

Mindkettő 2993 köbcenti, 84mm-es furat és 90mm-es löket.

A B58 a benzines, száraz, segédberendezések nélküli blokk 139kg a B57 a dízel 146kg... Kemény 7kg a differencia, és itt relative nagy motorokról van szó, szóval jah robosztusabb a dízel ami főként a főtengelyben mutatkozik meg, így reális is ez a különbség kb.

De még kifejezetten jó olyan tekintetben is a két motor, hogy azonos a furat és a löket = ugyanakkora felületen veszi át az égésből a hőt szinte.


De aztán tényleg rád hagyom, mert 0 értelme a dolognak, szóval nyugodtan írj be valamit nem fogok rá reagálni.

A kérdezőnek meg csak annyit javaslok, hogy a termosztát környékén nézelődjön, illetve azt se árt ellenőrizni, hogy a hőmérséklet jeladóval minden rendben-e és nem fals adatot mutat.

jan. 7. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

#15 Három hete cseréltem termosztátot valakinek, akinek pontosan ugyanez volt a baja, hogy nem melegszik fel. Neki is elmondtam ötször, hogy nem probléma és semmi baja a termosztátnak. Ő sem hallgatott rám. Most van egy új termosztátja, a probléma nem szűnt meg, de hé, nekem legalább kifutotta a bevétel a benzint egy hónapra.


Hála istennek, hogy végre nem válaszolsz. Már így is felháborítóan sok hülyeséget írtál.

jan. 7. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!