Ma reggel beinditottam az autót, erre elkezdett dölni a fust a legbefujokon keresztul. Le akartam allitani, kivettem a kulcsot de nem allt le. Utana lefullasztottam 5. Be de meg az utan is hallottam hogy teker az onindito folyamatosan?
Elvágtál minden vezetéket ahelyett hogy levetted volna az akkusarut. Bár... az már kuka volt úgyis.
Valahol valami durva zárlat van. Befészkelő nyestek sűrűn okoznak ilyet például, de más oka is lehet. Igazából nem tudom miket vágtál el, de annak a helyrehozása az alap problémánál is jóval drágább lesz.
Kamu, kitaláció.
Megnézném, ahogy izzó kábeleket valaki késsel elvág.
De az akkusaru buktatta le egyértelműen. Ha nem csak hátulról, a gyerekülésből látott volna a kérdés kiírója autót, akkor nem írt volna olyat, hogy nem volt nála csavarhúzó, ugyanis az villáskulccsal oldható.
De ha zárlat van, akkor már a gyújtás ráadásakor is tekerte volna az önindítót.
Az egész kusza leírás kitalációra utal.
De adjuk meg a lehetőséget a tisztázásra, kéne egy fotó (bennehagyott exif adatokkal) arról a kiégett kábelezásű motortérről.
Astra F 1.7 dezső? :D
Nincs mit tenni, végig kell menni a pozitív kábelen és megkeresni hol testel le. Más megoldás nincs erre.
"Akkor kattan egyet az önindító, mintha ujra inditani akarna, de valószínűleg már túl gyenge hozzá az akksi."
Vagyis az önindító folyamatosan kapja a pluszt, hogy indítson. Lehet, hogy az önindító reléje be van ragadva. Próbaképpen ki kellene húzni. A másik lehetőség, hogy a vezérlésén van rövdzár. Gyújtáskapcsoló vagy ilyesmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!