A dacia szarabb mint a renault? Vagy csak annyira tré?
Ugyanaz mint a Renault, egy az egyben kapnak mindent tőlük, szóval ilyen jellegű különbség nincs közöttük.
Összeszerelésben van, egyrészt a románok is jóval igénytelenebbek, meg a minőségellenőrzés szintje is alacsonyabb. Sokkal-sokkal több ilyen jellegű problémát produkálnak a Daciák, mint a Renault-k, annak ellenére, hogy papíron full ugyanaz a két autó.
#9 Egyrészt ez nem igaz, hogy ott minden mehet, ott is megvannak a közúti szabályok, amiket be kell tartani, csak az attól való eltérés, módosítás könnyebben legalizálható. Azért viszont hála istennek, hogy itt sosem lesznek olyanok, mint ott.
#10 Igen, az autógyártás elkorcsosult, ez igaz, nem ezért pontozzuk le. Hanem azért a sok marhaságért, amit szintén mond. 2010 utáni Nissan, mikor 2002 óta Renault a Nissan. Isuzu nem is értem mit keres ott, nem gyártanak személyautót. Toyota miért van elk*rva, azt ő sem tudja, semmi baj nincsen velük, egyike a nagyon-nagyon kevés gyártónak, ami még életképes. Azt mondja Daihatsu kivonult az EU-ból... 20 éve nincsen Daihatsu Magyarországon. Szidja az EU-t a teljesíthetetlen előírások miatt, de nem érdekes, hogy mások tudják teljesíteni azt? Na, ezért a sok hülyeségért van lepontozva.
1 biztos, a kasznijuk rohad, lásd logan, de nagyon.
Nekem a 98-as renyón kis rozsdapörsenések voltak, kint savanyodott az esőben, 2 év alatt a rozsdapötty ugyanakkora volt, mint amikor megvettem.
Fransziák valami különleges fémből préselik a lemezeiket, ráadásul még agyon is van galvanizálva.
Viszont a több alkatrész...
Hamar kopnak, pontatlanok, gyengék, stb.
Marad a régi német tehnyika, az rohad, de legalább masszív.
"de nem érdekes, hogy mások tudják teljesíteni azt?"
Pont, hogy nem tudják ezért csökken a garancia is akár év akár kilométer...
Régebben 10 év átrozsdásodási garancia volt az alap!
(Volt horgany a kocsikon, manapság már csak mkronok, mint a finglehellet, vagy az se)
Nem voltak önlebomló műanyagból és gumiból készült alkatrészek (KÖSZI EU)
A szerkeztek tervezése és helykihasználtsága is géphez méltó módon és anyagokból voltak, manapság már gyűrődési zóna is alig van, egy 30 km/órás koccanástól a félműanyag fosrakás mozgásképtelenné válik!
Na és a WV-hez jelenleg hány márka is tartozik?
Ja majdnem az összes...
Abból kifolyólag van köze, hogy a szabályozás egységes, innentől az EU baromságai miatt gyakorlatilag egyik mra sem hozhatja azt amit a szabályozások előtt!
A megoldás erre az, hogy tengerentúlról kell lassan kocsit importálni, és erre már vannak is cégk ausztriában is és németországban is.
Nem mindegy mire fizeted azt a 10 éves hitelt, valódi kocsira, vagy csak imitációra...
"Fransziák valami különleges fémből préselik a lemezeiket"
Adalékolt újradarált vashulladékból megfelelő hengerelés nélkül...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!