Check Engine világít Renault Clio Grand Tour 2008 Mitől?
Egy 2008 Clion világít a Check engine lámpa! Az autó semmi hibát nem produkál, nem fogyaszt többet, nem rángat!
Leolvasásnál a következő kód jött ki:
DF394 Katalizátor konverter működési hiba
E0BD
szakadt
Alkatrész/áramkör
szakadt
Mivel az autó nem produkált hibát így a kódot töröltük, teszt jelleggel tovább használtam a kocsit, de 60-70km megtétele után újra előjött a check engine! Az autó továbbra is jó!
Hozzá nem értőként utána olvasgattam a dolgoknak! Lambda szondára gyanakszom, szerintem a katalizátor jó!
Szerintetek jó nyomon vagyok? Illetve meddig használhatom így az autót?
Szerelőhöz csak pár nap múlva tudnék eljutni, de mindenképpen a végére szeretnék járni a dolgoknak, mert féltem a katalizátort is, ami ugye elég zsebbe nyúlós téma!
#1 A katalizátor kb. soha nem megy tönkre.
Normális géppel kéne ráolvasnia olyannak, aki érti is, hogy mit ír a gép. Előadatban kiolvasni a lambdaszondák értékeit és ilyesmi. Anélkül vaktában lövöldözés.
1-es
Azért nem hiszem, hogy a katalizátorral lenne a probléma mert az autó semmi olyan hibát nem produkál ami a katalizátor meghibásodására utalna!
Rámértünk még egyszer: DF093 - Ásáramlásirányú oxigén szenzor, zárt áramkör a földöz, szakadt ezeket írta ki!
Most már azt gondolom lambda szonda lesz, jövő héten megy szerelőhöz! Ott csak tudnak valami biztosat mondani!
Francia, mi kell még? De legalább tudod, hogy benne van a motor, arra való az a lámpa!
Aláírás: egy fordos... :(
Mit nem veszünk? F-betűs autót! Fiatot, Fordot, franciát...
2esnek: Kia ceed 120e-nél katalizátor cserét ír a gépkönyv, 135-nél szét is esett.
Szóval van olyan hogy tönkre megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!