Melyik volt a legrosszabb keleti/szocialista autó?
9 és 11-re.
A legjobb szerintem a kocka Lada (2105/2107) volt. Azok strapabíróbbak voltak, azokból még ma is látni jópárat.
#1.
Ha a 126p. nem lengyel gyártmány, akkor mit keresett a motorháztetőn a "p" betű és miért "polszki" volt a neve? 😃
A kérdésre válaszolva:
Számomra a Tavria volt a legutálatosabb szocialista autó.
Az igazi ipari hulladék emlékérmet a Zaporozsec/Tavria és az Olcit egyaránt kiérdemelték legendás megbízhatatlanságukkal, kritikán aluli minőségükkel és trehány össze szerelésükkel.
A Daciával leginkább össze szerelési gondok voltak. "Ha valaki rendesen összerakja akkor jó" Illetve a másik gond, a gyári tolvajlás népi hagyománya, főleg Dacia vonalon. Volt, hogy hiányzott egy dugattyú (hajtórudastúl) a motorból, vagy fékbetét helyett bevágott deszka darabbal érkezett az autó.
#16 Azt egy szóval nem mondtam, hogy nem a lengyelek gyártották. De nem ők tervezték. Az egy olasz autó, a lengyelek csak összelegózták. És ahogy valaki már írta, ugyanez igaz a 125p-re is, a Daciára, meg a 2101 Ladára is. Nem, ezek nem keleti/szoci autók.
Elvégre manapság is vannak autógyárak az adott márka hazáján kívül is, de hallottál már valakit azt mondani, hogy az Audi/Suzuki/Opel/Mercedes magyar autók? Nem. Mi rakjuk össze, de nem mi tervezzük. Német és japán autók, nem magyarok. A Volkswagennek van brazil összeszerelő üzemet, akkor a Volkswagen brazil? De mondom a legjobbat: "németprémium" hülyeség felkent vezetője az E46. Amit Oroszországban is építettek. Akkor az E46 is egy keleti/szoci autó? A németprémium nem is németprémium, hanem oroszprémium?
Nyilván nem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!