A négyévszakos gumi hogyan teljesít nyáron amikor 40 fokok vannak?
4évszakos gumira váltanék
A téli körülmények már eléggé ki lettek vesézve, de nyárról nem esik szó amikor olyan meleg van, hogy a rendes nyári gumi is majd megolvad. Hogyan szuperál a 4évszakos nyáron?
Tapasztalatokra volnék kíváncsi.
40°C-ban már elléggé sz@rok. Az enyém szó szerint úgy nyúlik, nyalódik le egy erősebb fékezéskor vagy kanyarban, mint radír a smirglin.
Egy ABS nélküli satuféknél valószínűleg szögletesre kopna mind a négy. De ez tényleg csak a kánikulában van, amikor 50°C-os az aszfalt.
Csuszik az auto az aszfalton ha kicsit kifeszited kanyarban. Nem ugy mint telen a rossz gumi hogy megcsuszik es elindul, hanem fokozatosan "nyulik" a kanyarban az auto. Be tudod vele venni a kanyart csak elmaszik.
Fekezesnel meg nagyon kopik.
Ha így viselkedne mint amit írtatok akkor nem engednék forgalmazni.
Semmi baj ninc svele és tökéletes .
6
A Klébert én is meg tudom erősíteni hogy egy XAR! Nekem téli gumi volt a Kléber, télen nagyon csúszott és zajos volt. Meg is szabadultam tőle.
tegnap 17:37
ha olyan tökéletes lenne, már rég nem gyártanának téli/nyári gumit.
Valóban nyúlósabb érzetű, mint egy nyári gumi, de egyáltalán nem veszélyesen. Nyáron sokáig van világos, jók a látási viszonyok, alapvetően jó a tapadás. Itt vállalod a legkisebb kockázatot, ha kompromisszumot vállalsz az évszakos gumikhoz képest. Ha sietősen vezetsz, akkor lehet, hogy nem fog tetszeni. Ha normálisan közlekedsz, akkor szerintem a mi éghajlatunkon teljesen jó egy minőségi négyévszakos gumi.
A télivel és a nyárival is vállalsz kompromisszumot, csak máskor. Nincs tökéletes gumi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!