Igaz hogy új autót nem lehet venni a legfapadosabb felszereltséggel?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#10 Na na! Óvatosan a kijelentésekkel. A mai napig létezik Dacia gyári rádió nélkül. Meg láttam már olyat is, bár az kicsit régebbi modell volt (2014-es), hogy a KLÍMÁS autóban nem volt pollenszűrő.
Szóval ne becsüld le a Daciát és hogy mekkora igénytelen 20 éves technológiát árulnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem a fapados autó azt jelenti, hogy nincs benne sávkövető asszisztens és hasonló felesleges hülyeségek, amit csak az használna, aki rutintalan sofőr.
A sávkövető asszisztensnek a magyar utakon annyi értelme van, hogy minden kátyúba belemehetsz vele. A magyar piacra fapados autókat lenne értelme gyártani, mert kevés az emberek fizetése ebben az országban, még annak is, aki az átlagemberhez képest többet keres. Összehasonlíthatatlan a bére egy német mérnöknek egy magyar mérnökével.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A fapados mar nem az mint regen. Nekem volt fapados autom amiben nem volt se kozpontizar, sem elektromos ablak, nem lehetett a kormanyt allitani, nem volt hatul fejtamla, stb.
Sot apamnak volt egy kocsija gyerekkoromban aminek a lokharitoja sem volt szinre fujva annyira alap volt
Ha alapfelszereltsegu autot veszel ma akkor olyanokkal talalkozol mint pl hogy nincs tolatokamera, a radio legalapabb USB-s amin nincs kijelzo es androaid auto/ apple carplay sem, tekeros ablak van hatul. Viszont mindegyikben van egy manualis klima, elektromos ablak elol, kozpontizar es a biztonsagi felszerelesek nagy resze is benne van mint pl legzsakok, ABS, stb
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#12 Valóban. Remek matematikai képességek.
Nem az számít, hogy hány éve volt, hanem maga az évszám. 2014 ember. Nekem 1997-es, FAPADOS, klíma nélküli F Astra volt az első autóm és már abban is volt pollenszűrő. 17 évvel később a klímás Daciában nincs. Ez már önmagában is szánalmas, hát még úgy, hogy az EU-s szabályok szerint ez nem is legális, mivel a klímás járművekben kötelező a pollenszűrő használata, náluk mégis van kivétel.
A rádió nélküli modell 2020-as volt. Ismét, nem igazán számít az, hogy hány éve volt, hanem az, hogy azelőtt 15 évvel már az alsó kategóriás autókban, például Astra, megjelentek a beépített rádiók, amit lehetetlen volt kihagyni, hiszen esztétikailag a középkonzol része volt. A Dacia 2020-ban alacsonyabb szintű volt, mint a 15 évvel korábbi alsó szint.
Mondjak még példát? Dacia Duster. 2010-ben jelent meg a B0 platformra építve. Ez a platform már a Duster megjelenésekor is 8 éves volt. 2017-ben piacra dobták az új Dustert, ami még mindig ezt a platformot használta és használja a mai napig is. 2002-es platform. 2023 van. 21 éves platform. Van kérdés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!