Régi autónál(zuk), ez jelenség miért van? Alább részleteztem a problémát.
Összekötöttem a műszerfalat a kormányoszloppal ráadtam az áramot és a frissen bekötőt kábel abban a pillanatban leéget pillanatok alatt szétolvadt.
A feszültségszabályzó viszont nem működik leteszteltem, túltölt gázadásra 16v-ig is elment.
Háááát ezeknek a fotóknak sajna semmi hasznuk, mert ahogy egy régi kedves szerelő barátom mondta: "a ménkű nem látszik a drótban!"😀
Csak ismételni tudom magam, el kell indulni nulláról.
Jártunk már úgy, hogy valaki egy lecsúszott kábelt visszatett a "helyére" aztán két villamossági szerelő napokig kereste hogy miért ég/füstöl minden?
A legnagyobb káosz mindig a műszerfal mögött szokott lenni. Ha az utólag beépített valahol testelő kábel lefüstölt, akkor egyértelmű, hogy valahol hibás a bekötés. Ugyanis ha csak egyszerű zárlatról lenne szó, akkor max. egy biztosíték pukkant volna el.
Így sajnos át kell szöszölni egyesével minden kábelt.
Jobb ötletem nincs.
Sok türelmet hozzá, ez egy ilyen szakma.
Na hál'Istennek!
Ezek szerint a Te esetedben is a műszerfaltól indult probléma.
Sajnos a Zuk és a Nysa erről volt híres.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!