Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért tölt túl a turbó??

Cecee kérdése:

Miért tölt túl a turbó??

Figyelt kérdés
Van egy superb1-em (épített) fel lett újitva, a turbó gt1852v. És azóta túl tölt! N75cserélve, vákum csövek is rendben. Valamikor be áll és jól tölt. Ja és motor csere is volt kapott egy ugyan olyan awx-es motort.

2023. nov. 12. 15:28
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Mechanika nem szorul?
2023. nov. 12. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Nem

Én már a labdára gyanakszom

2023. nov. 12. 19:28
 3/13 anonim ***** válasza:
Wastegate-es, vagy VGT? Igazából mindkettőnél túltölthet, ha a mechanika rosszul van beállítva. VGT-nél túlnyitja a lapátokat, WG-nél nem tudja kinyitni eléggé. De ahogy írod, lehet az aktuátor is, ezt viszont nagyon egyszerű ellenőrizni: szívd meg a vákuumcsövet, és érezni fogod ha falsot szív.
2023. nov. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Értem! Köszönöm. És hogyan tudom beállítani a mechanikat?
2023. nov. 12. 19:45
 5/13 anonim ***** válasza:
Változó geometriás, vagy wastegate-es? Van rajta bármilyen elektromos szenzor, vagy nincs?
2023. nov. 12. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Változó geometriás
2023. nov. 12. 20:04
 7/13 anonim ***** válasza:
Van rajta bármilyen elektromos szenzor, vagy nincs?
2023. nov. 12. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Nincs
2023. nov. 12. 20:09
 9/13 anonim ***** válasza:

Akkor azt nem egyszerű. Megpróbálhatsz manuálisan visszatekerni a rudazaton, van rajta egy állító anya. Meg kell nézni, hogy melyik irányba mozdítja a rudazatot, amikor megkapja a vákuumot, és neked az ellentétes irányba kell állítanod. Viszont ettől előfordulhat, hogy gyengébb lesz az autó, mivel ugye teljesen ismeretlen a rudazat aktuális pozíciója.


Én alapból az egész előtt úgy kezdeném, hogy megbizonyosodnék róla, hogy a geometria minden esetben ugyanúgy működik. VGT turbó mindig felülről fog leszabályozni, amikor eléri a maximális töltőnyomást. Írod hogy túltölt, de semmi konkrétat nem tudni róla (milyen körülmények között, miből gondolod hogy túltölt, mekkora a nyomás amikor túltölt, mekkora a nyomás amikor nem tölt túl, terhelés függő-e, vagy teljesen random, stb.), ezért ez így elég megfoghatatlan, hogy miből gondolod így, vagy hogy a rudazat állítása bármit is segítene rajta.

2023. nov. 12. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Na akkor kezdem előröl! 1.6báros nyomásra van írva. Ha el kezdtem lépni 2100-as fordulaton be boostolt fel szökött, a nyomás 2bárig. És egy pillanat alatt vissza állt 1,6-ra. Most ha lépem 2bártól jóval feljebb megy a nyomás. És el is veszem a gázt, el ne szálljon a lapát xd. Nézettem már laptoppal, elvileg a geometria nincs jól beállítva. Na én állítottam a rudazaton jóval később kezdett el tölteni a turbó, és ugyan úgy túl tölt. Amúgy van rajta egy 2báros óra

Én már arra gondoltam, hogy nem rá való labdát raktak rá

2023. nov. 12. 20:42
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!