Miért tölt túl a turbó??
Nem
Én már a labdára gyanakszom
Akkor azt nem egyszerű. Megpróbálhatsz manuálisan visszatekerni a rudazaton, van rajta egy állító anya. Meg kell nézni, hogy melyik irányba mozdítja a rudazatot, amikor megkapja a vákuumot, és neked az ellentétes irányba kell állítanod. Viszont ettől előfordulhat, hogy gyengébb lesz az autó, mivel ugye teljesen ismeretlen a rudazat aktuális pozíciója.
Én alapból az egész előtt úgy kezdeném, hogy megbizonyosodnék róla, hogy a geometria minden esetben ugyanúgy működik. VGT turbó mindig felülről fog leszabályozni, amikor eléri a maximális töltőnyomást. Írod hogy túltölt, de semmi konkrétat nem tudni róla (milyen körülmények között, miből gondolod hogy túltölt, mekkora a nyomás amikor túltölt, mekkora a nyomás amikor nem tölt túl, terhelés függő-e, vagy teljesen random, stb.), ezért ez így elég megfoghatatlan, hogy miből gondolod így, vagy hogy a rudazat állítása bármit is segítene rajta.
Na akkor kezdem előröl! 1.6báros nyomásra van írva. Ha el kezdtem lépni 2100-as fordulaton be boostolt fel szökött, a nyomás 2bárig. És egy pillanat alatt vissza állt 1,6-ra. Most ha lépem 2bártól jóval feljebb megy a nyomás. És el is veszem a gázt, el ne szálljon a lapát xd. Nézettem már laptoppal, elvileg a geometria nincs jól beállítva. Na én állítottam a rudazaton jóval később kezdett el tölteni a turbó, és ugyan úgy túl tölt. Amúgy van rajta egy 2báros óra
Én már arra gondoltam, hogy nem rá való labdát raktak rá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!