Mi lehet az autó baja?
Mennyi km van az autóban? Lehet, tele van minden olajjal, nagy kartergáz miatt. Cooler, szívócső, EGR környéke, kartergáz-szellőzés.
Ha kopott a motor, kicsit modernebb dízel mindig hibákat fog dobálni, amíg meg nem szűntetik az okot.
Bár lehet csak egy kontakthibás légtömegmérő vezeték az ECU-ra, bármi hasonló.
Pl.?
"Kilencven százalékban kenési elégtelenség a meghibásodás oka – állítja Ferenc magabiztosan – és ilyenkor szinte soha nem a turbó a ludas. Eltömődött olajjáratok, olajszennyeződések, szerelési hibák miatt elmegy az apró csapágyak kenése, és már kész is a baj. De a tudatlanság legalább ugyanekkora probléma."
"a megmakkant turbófeltöltő leszerelése előtt kell lecserélni az olajat és a szűrőket a motoron, nem az új felszerelése után."
Vagy
"a szerelő egyszerűen lecsavarozza a rossz alkatrészt, és vissza az újat, majd csodálkozik, ha két hét múlva visszatér az ügyfél egy garanciális javításra, hisz a hiba oka nem lett elhárítva."
"Véleményem szerint kár megvárni, hogy tönkremenjen a turbófeltöltő, egyszerűen néha szervizelés alkalmával le kell szerelni az olajteknőt, és meggyőződni arról, nincs-e olajkokszosodásra utaló nyom ezen az előszűrőn."
Olvasd el a cikkeket!
/26/mitol_doglik_a_turbo/
Szarok az a skotládák, hiába szuperb-nek hihívják.
Amelyik szerelő csak annyit tud hogy a dizelnek csak turbó baja lehet , oda ne vidd mégegyszer mert ezek úgyis lefejnek téged.
Ez simán lehet egy kontakt hiba is!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!