Melyik autó az, amit ha újra gyártanának, akkor biztosan vennél?





Corrado VR6
Nissan 350Z
Peugeot 206
A 'vágottseggű' Citröen C4-es (amelyik hátulról olyasmi mint a mégane meg a scenic)





Egy teljesen "natúr" Felícia.
Nem kell kisegítő elektronika, GPS, nagy zene, sávkövetés, fékasszisztens, semmi 3betűs baromság.
Egy motor, egy váltó, meg elsőkerékhajtás, oszt' jóvanazúgy!





Scirocco MKII + Corrado VR6 és lenne belőle egy Scirocco VR6
De Bobby Merci, '67-69 Mustang és még lehetne sorolni
(Egyébként emékeim szerint a Calibra Turbo-ból volt elsőkerekes is, de kb. gyerekjáték volt lekötni a hátulját)
Nyilván, ahogy én sem, úgy a többség is csak álmodozik és nem tudná megvenni ezeket most újonnan és nem is venné meg, ha választhatna egy mai modern autóval szemben.





Suzuki swift (régi)
Voltak típus hibák nem is kevés, de mai napig nagyon jól használhatóak!










#18: Mert a Calibra aztán pont az az autó, amiben nem kopogós, nyikorgós minden műanyag :) Oké, elektronikát lehet szeretni vagy nem szeretni. De nem csak a sávtartó az elektronika. Persze, hobbi autónak nagyon adnám én is a 20+ éves különlegesebb modelleket.
Egyébként jól beletrafáltál, pont a 15 év a határ. Addig kell szervízalkatrészt kötelezően gyártani az eredeti beszállítónak. Tehát ami 15+ éve végezte be a gyártósoron, ahhoz már pont bezúzták a gyártószerszámokat is. Tehát még elméletben sem lehetne újragyártani eredeti minőségben, sajnos. Mármint fogyasztó szempontjából, a gyártó (és ellátási lánc) legnagyobb örömére
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!