Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autó márkát / típust /...

Melyik autó márkát / típust / évjáratot / motort a legidegesítőbb szerelni?

Figyelt kérdés

Puszta kíváncsiság, hogy melyik az a konkrét példány, konkrét motorral, amire még a rangidős szakik is azt mondják, hogy inkább 10 másik, mint ez.


És itt nem arról van szó, hogy rossz autóra kell gondolni, hiszen attól, hogy valamit egy kész rémálom szerelni, attól még lehet jó autó.



2023. nov. 3. 22:11
 1/10 anonim ***** válasza:
27%
Általában a franciákra és az olaszokra anyáznak a szakik.
2023. nov. 3. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
42%
Egyszerű: Minél bonyolultabb annál rosszabb szerelni, magyarul a nagymotoros - tehát jó zsúfolt motorterű - premium és luxusautók lesznek azok amiket nem jó szerelni.
2023. nov. 3. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
66%
VV touareg/phaeton.
2023. nov. 4. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
76%

Franciákat általában pocsék szerelni, legalábbis motorikusan. Nem mindet nyilván, de akad egy pár.


Viszont számomra a legidegesítőbb dolog a világon az nem a nehézségen alapul: egyes Renault motoroknál, pl. 1.5 dci, ahol az olajbetöltő sapkában van a nívópálca és így ugyebár ugyanazon a lyukon keresztül nézed a szintet, ahol betöltöd az olajat. Tehát beleöntöd az olajat, tiszta olaj lesz az egész járat, utána ledugod rajta a nívópálcát és halvány fogalmad sincsen, hogy hol az olajszint, mert az egész nívópálca legelejétől a legvégéig olajos lesz. Úgyhogy öntesz olajat, vársz 10 percet hogy rendesen lefolyjon, utána megnézed a szintet. Ha nem öntöttél eleget, akkor ezt csináld meg újra. Aztán beindítod, az olajszűrő felveszi az olajat, utántöltesz és megint vársz 10 percet.


Ez az egyetlen motor az, ahol nem a nívó szerint töltök olajat (elsőre). Mert mindig oda van írva papírra, hogy mennyi kell bele előírás szerint, de azzal sokszor nem sokra megyek. A nívót kell nézni, nem a mennyiséget. Pl. én Astrámba is 4.6-ot ír, de 4.8-at elnyel. Szóval én nem figyelem mennyi megy bele, csak a szintet nézem, amikor jó a szint, na akkor annyi olaj kellett bele és kész, tök mindegy hogy az mennyi. De ezeknél ez lehetetlen. Azt írja 4.4 liter, akkor 4.4 litert beleöntök, szarok rá hol a szint. Aztán indítás után mikor már tényleg szintezni kell, na akkor nézem csak a nívót, ráöntök, kimegyek elszívok egy cigit, amíg várom hogy lefolyjon, aztán ellenőrzés, kész.


Gyűlölöm. Nem nehéz, csak baromi idegesítő. Egy olajcsere megvan 15 perc alatt egy normális autón, itt meg egy csomó idő elmegy erre a marhaságra.

2023. nov. 4. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
40%
#2 Ezzel abszolút nem értek egyet, mert amikor már annyira zsúfolt a motortér, hogy semmihez nem férsz hozzá, akkor egyszerűen kiborítod belőle a motort a picsába, amikor meg már kint van, akkor már minden baromi könnyű.
2023. nov. 4. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
65%

Az angol autókat utálom javítani az idióta kulcsméretezés miatt. 6-os csavarra 8-as kulcs, 8-asra 10-es, 10-esre 13-as és így tovább. Egy berohadt vagy túlhúzott csavaron gyönyörűen megforognak az alulméretezett kulcsok.

A Renault tele van tervezési és anyagminőségi hibákkal, ha tehetem elkerülöm. A Citroen-Peugeot viszonylag jó szerelési szempontból.

A német-japán vonalon általában nincs gond, de azért egy A Merci ékszíjcserét nem vállalok. A mai olaszok szintén egész jól javíthatók, inkább a régiek között voltak szopórollerek. Persze minden típusnak megvannak a buktatói, ezek szinte elkerülhetetlenek.

2023. nov. 4. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Én az A és B mercik benzineseiről hallottam, hogy rohadt macerás szerelni őket. Kb minden hozzáférhetetlen, egy vezerléscsere meg halál kb.
2023. nov. 4. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Kis köbcentis, egyszerű motorokat mindegyiknél könnyű szerelni.

Minél nagyobb, komplikáltabb, annál nagyobb szopóka.

Pl a láncos opel, aminél a vezérlés a tűzfal fele van....

Ez a motorkiborítás a pcsába annyira nem játszik pár verdánál, aminél bölcső van, és azon lóg az agyonbonyolított futómű...

2023. nov. 4. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Hát azért vannak kis köbcentis mini autók, egyszerű mpi erőforrással, baromi zsúfolt motortérrel. Pl i10.
2023. nov. 4. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
2023. nov. 4. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!