Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A w116-os mercedes miért nem...

A w116-os mercedes miért nem zörög 50 évesen se, ellenben egy új 50 milliós mercivel?

Figyelt kérdés
Ültem egy 50 éves sonderklasseban ami a nevéhez méltóan fél évszázad után is mintha betonnal lenne kiöntve a legrosszabb úton is hang nélkül suhan. Bezzeg a környezetbarát újrahasznosított szemétből gyártott elektromos csodák úgy zörögnek 0km-esen mint egy rozzant talicska. Hol lesznek azok az autók 50 év múlva?
2023. nov. 2. 21:10
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
0%
Ez pontosan így van 10-es. De ettől függetlenül sokan elhiszik, mert el akarják hinni, hogy minőséget vettek.
2023. nov. 3. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
81%

Ez a baj ezekkel a Vályi kiakadásokkal, hogy érdemi eredménye nem lesz, csak rálocsol kis olajat az autós közösség tábortüzére. Meg olyan emberek lázadnak a kommentszekcióban, aki tényleg csak max beül egy S osztályba, de venni soha nem vett és nem is fog. De még egy W123-at sem.


Mondom ezt úgy, hogy általában egyetértek vele, bejön a stílusa, de néha túltolja ezt a rebel vonalat. Nem fog semmi sem változni azzal, hogy elküldi a Mercit a p.csába, adásról adásra. Ez egy másabb megközelítés.

https://www.youtube.com/watch?v=JEImG0eCTKY


Aki lerak közel 50 misit egy EQS-re, az telibe fogja kakkantani, hogy mit mond a Vályi. Mert bármikor bármely gyógyszertári állapotú S osztályt megveheti magának az, aki ilyet vesz. Sőt, lehet van is neki, amit elő elő vesz a jó időben. El lehet küldeni Facebookon meg itt is a gyártókat melegebb éghajlatra, de mi lesz? Sírva fakad az összes CEO, mert anonim kiakadt a gyk-n? Vagy mert Kovács Tibor, 50 éves pálosvörösmarti lakos nem ért egyet a H Astrából?


Ugyan már. :) Amíg megveszik ezeket az autókat olyan minőségben amilyenben, addig senkit nem fog érdekelni.


A 8-as válaszával pedig maximálisan egyetértek.

2023. nov. 3. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
65%

#12 Oké, amit itt leírtál az igaz. Viszont meg is lehet fordítani. Az amit leírtál egyetemben az autógyártók hozzáállásával, nem változtatja meg azt hogy ma minőségérzetet kapsz a pénzedért, nem minőséget.


Nem azért csinálja ezeket az anyagokat sem Vályi, sem más aki elmondja a véleményét a témában, hogy egy facebook post vagy youtube videó alapján akár a leendő Mercedes tulajt akár a gyártót (??? nem is értem :D ) befolyásolja. Egyszerű tartalom, vleménynyilvánítás, ami más perspektívából kritizál mint a mai piac. Ennyi, nem kell túlbonyolítani.

2023. nov. 3. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 A kérdező kommentje:
Igen ez csak akkor változna ha senki nem venné az autóikat. Egyre lejebb csúszik szerintem a merci. Régen más volt a vásárló közönség is. A komoly emberek vették akiknek volt egy elvárása, manapság meg csak az számít hogy rajta legyen a csillag és lássák hogy sokba került. Azért szerintem még nagyjából 2010ig elég komoly minőséget képviselt a merci. Modern autók voltak azok is sok hibalehetőséggel de minőségi anyagokból építették őket és csak kíbírtak 3-400 ezret nagy hiba nélkül. Meglátjuk a mostaniak mire lesznek képesek.
2023. nov. 3. 11:08
 15/23 anonim ***** válasza:
70%

#14 Az autók minősége valamilyen arányosságot mutat a környezetvédelmi normákkal. Minél szigorúbb a norma, annál bonyolultabb, költségesebb a belső égésű hajtáslánc fejlesztése és gyártása.

Dízelnél valahol 2005. környékén jött az Euro 4, benzinnél pedig 2009-ben. Ekkor kezdték el belerakni az autókba a részecskeszűrőt és a szívó benzinmotorokba a közvetlen befecskendezést. A megbízhatóság innen kezdett el drasztikusan csökkenni.

Minden kg számít, így előtérbe kerültek a műanyagok a motortérben, azokból is az újrahasznosított alapanyagok. Precízebb befecskendezés, több periféria a motoron, automata váltók (bár ez ha választható akkor feláras) mind költség. A vezetéstámogató rendszerek is mind költség, akár szenzor, akár aktuátor, akár vezérlő és szoftver szinten. Plusz ott van a digitalizációs igényeket kiszolgáló hardver, szoftver. Hol fogja ezt a plusz költséget visszahozni a gyártó profit formájában? Majd a beltéren, üléskárpiton, ajtó"kárpiton", tetőkárpiton, a műszerfalon, futómű alkatrészeken, kédergumin, kilincseken, karosszérián, kartámaszon, ergonómiai tervezésen, manuális UI elemek tapipanellel helyettesítésével stb. megspórolja. Persze ezek közül sok feláras extra, de az autó alapárában a fejlesztési költségek mind benne vannak.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem önmagában a Mercedesre, hanem kompletten az autóiparra jellemző a minőség minőségérzettel helyettesítése és a megbízhatóság általános romlása.


Az elektromos autózás pedig megtérülés szempontjából még nagyon gyerekcipőben van, kell jó 10-15 év mire azok a befektetések amik ezeknek a lítum akkus, elektromos hajtásláncú autók piacra kerülését lehetővé tették, megtérülnek.

2023. nov. 3. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
65%
Nektek proliknak nem kell azzal foglalkozni, hogy egy luxusautó (vagy igazság szerint bármilyen új autó) milyen minőségű. Egyszerűen nem érint titeket, nem Te a problémakörötök. Én sem fikázok yacthokat meg magánrepülőket, hogy bezzeg 50 éve milyen jók voltak...
2023. nov. 3. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
16%
#16 Ha a szó szoros értelmében nézzük a proli fogalmát, talán te jobban beletartozol mint az, aki 25-30 éves autókat vesz 500 ezerért. :D
2023. nov. 3. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
68%
Ezen csak azok akadnak ki akik újabb autóból max daciát tudnának venni, és fáj hogy nem ülhetnek majd bele a 15 éves mercibe úgy, hogy ugyanazt a feelinget nyújtsa amit annak a tulajnak aki 50 millióért kihozta. De akinek készült az autó azt 100%ban kiszolgálja! Aki meg használtan ilyet vesz, az meg is érdemli hogy csörögjön neki.
2023. nov. 3. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
100%
Ha olyan jó autók ezek, akkor miért nem jár mindenki 116,123,124 stb ezekkel?
2023. nov. 4. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
82%
#19 Azért mert nem azok, 124es 201es merci pl ugyanúgy televan vékony gagyi műanyagokkal, csak úgy van előadva mintha az ajtókárpitok is mamutbőrből lennének.
2023. nov. 4. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!