![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"52ezer még egyáltalán nem nagy táv. Csak sajnos a mai modern dízeleknek nagyon durván megkell felelniük a környezetvédelmi jó pofizásnak."
Persze, én se írtam, hogy sokat futott, épp ellenkezőleg! Az előzővel mentem 360.000-et, de azt 90%-ban pályán. Nem is nagyon volt vele gond. Annál rendszeres volt a hosszú táv, mindig bőven be tudott melegedni. Ezt újonnan vettem, eleinte hasonló célra, csak egy év után másképp alakult. Az első egy év alatt tettem bele az első 25.000 km-t. Azóta majdnem 5 év alatt további 27.000-et. Ilyen tempóval az autó 15 éves korára lesz meg a 100.000 km. És azért nem célom ebből veteránt csinálni. Igen, már Euro6-os.
" Az ilyen felhasználó csak akkor fog panaszkodni ha már megállt az autó. Mivel nem érdekli, 2-3km-en használja, lehet hogy észre sem veszi 2 évig, hogy az autó 90-nél többre már nem képes."
Igen, lehet. Meg ahogy írtam nőből van. (Tisztelet a kivételnek!) Nem igazán érdekli a műszaki tartalom, csak ne kelljen sétálni, buszozni, meg esernyőt tartani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#20 Hagyhatjuk, de mivel veges az alkatresz uzemideje es a kerdesben semmi info nincs ami a leendo auto ararol, futasarol szol, ezert megemlitettem. Egyebkent nem kell ahhoz 20 eves auto hogy kozeleben vagy tul legyen a 300 ezer km-en. Van amibe 6-8 ev alatt belerakjak. 10 ev alatt meg szinte mindegyikbe, csak a szamlalo nem azt mutatja.
Nem kell hafyni a kettomegut, inkabb szamolni kell vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#22 Igaz, ha az én 3 éves teljesítményemet nézem, ezalatt 100 ezer km, ha valaki újkora óta így használa, akkor már 9 évesen ott jár a vége felé.
Ez a legnagyobb baj a keleteurópai importautókkal. A német képes 9 évig így használni, netán még vigyázni is rá optikailag, aztán meg nálunk eladják 100 ezerrel, mert nálunk ritka ez a futásteljesítmény ennyi idősen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!