1.5 dci 2008 86ps
Vagy 1.6 tdci/HDI 2008, 90ps
Nincs reszecskeszűrő, nem erőgép, de 4,5-5 körül megáll.
Az hogy milyen kasztliban nézed, rád van bízva.
Renault, Peugeot, Volvo(ezek már DPF verziók), Citroen, Mercedes(de ez dpfes, gyengébb változat nincs benne már)
12 "Az ilyen felhasználó csak akkor fog panaszkodni ha már megállt az autó. Mivel nem érdekli, 2-3km-en használja, lehet hogy észre sem veszi 2 évig, hogy az autó 90-nél többre már nem képes."
Ha az ön agya nem képes az első 2-3 szónál többet egyszerre elraktározni, ajánlom figyelmébe a következő 2-3 szót: "elkezdtem napi 30-km-eket menni, az is falvalk közt".
Nyilván ha 11 km-re van a munkhelyem, nem fogok Záhonynak hazamenni. Ilyenkor el kell gondolkodni az autó cseréjén, mert megölöd.
Bár ti parkolóhuszárok az autóhoz igazítjátok még a munkahelyválasztásotokat is. :D
17 hagyjuk már ezt a kettőstömegűzést, nem 20 éves roncsokban kéne gondolkodni. Nekem 330 ezernél kezdett érezhető lenni, hogy már érett a cserére. Itt már volt is kis hangja a turbónak, de még az is dolgozott.
A porlasztócsúcsokat meg már az szaggatta bele, akinek elajándékoztam.
A normális az lenne, ha az életciklus végén el-/leadjuk alkatrésznek, donornak, nem pedig még megpróbálunk valakit átbaxni vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!