A VW-nek hogyhogy nem érdeke egybekötni (leány) vállalatait, agentúráit?
A márkanév eladja az autót, jól menő márkaneveket semmi értelme megszüntetni. Ez marketing. A márkanév eladja magát olyan vevőknek is akik fogalmatlanok.
Piac szempontjából is pont az a jó, minél több márka van, árrésekkel, így nagyon széles piacot le tudnak fedni. Nem lehet évi tíz - tízenöt millió autót eladni, hogy mindegyiken ugyanaz az embléma. El kell osztani a piacot. A VW csoportnak nagyon jók a márkái, a legolcsóbb a seat, jól mutató, nem szar autónak titulált.
Egy olyan világméretű cirkusz, mint a dízelbotrány, meg sem ingatta a bevételeit. És milliárd dolláros összegekről van szó. Mibe közepes európai ország is (pl hazánk) totál szétesett volna. Ők meg sem érezték. Kár ezen filozofálni ezeknek tudatában..
Lásd a 2-est.
Meg van győződve a Volkswagen összeeső minőségben van legyártva, a Skoda meg oké. Aztán jön a valaki aki szerint a Seat (is) maga a sz*r, mert a spanyolok szieszta közben gyártják le, selejt-elv szerűen dolgoznak, de ugye a vendégmunkás Németroszágban totál brutál minőséget termel a VW gyárban.
4
Miért is? Csak kiváncsi vagyok ezért vagyok bohóc?
Az 1-es nagyjából jól megfogalmazta, annyit tennék hozzá, hogy a Skoda most a brand legalja, a Seat mint márka komplettan meg szűnik. A jobb Seat modelleket átmentették egy Cupra márka brand alá lásd Leon.
Ehhez jöttek új modellek, ami kvázi az egyszerű ember fejében belőhető egy félprémium márkának, mert kb hozzák minőségben azt szintet és valahol még többnyire motorilag is maradtak sportosak a belépő szintet leszámítva.
Aki meg ismeri a Seat-ot az meg azért tudja, hogy a Cupra mindig is egy adott modell csúcsát jelentette, gondolom nem véletlen ez a névválasztás a VW részéről!
Egyébként, hogy miért nem egy nagy VW logó alatt jelenik meg konszern összes márkája, arra talán egy szóval tudok válaszolni: Phaeton!
Senkinek nem kellett egy átcímkézett Audi A8 sima VW logóval horror áron!
Ezt már több gyártó is megtapasztalta. Anno a Suzuki Kizashi hiába minden szempontból egy jó autó volt, a maga korában német prémium autó árában a kutyának nem kellett egy "luxus" Suzuki logós autó!
"Nem jó irányba tartanak a dolgok és nem úgy futnak mint korábban, az sajnos transzparensen látszik."
Öhm, ezt mondjuk kifejtenéd? Én egyáltalán nem úgy látom, hogy bármiféle bajban lennének. Autóiparban dolgozom, érdekelne.
Amúgy meg mit kéne ennél jobban egybekötni? A fejlesztések oda-vissza vándorolnak, a komplett hajtáslánc, padlólemez, elektromos cuccok szinte teljesen megegyeznek, az egyetlen különbség hogy Skoda vagy Audi az az, hogy bizonyos funkciók mennyire vannak lebutítva, és milyen embléma van az elején.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!