Csak szerintem felesleges jelenleg egy elektromos autó?
Pár hete voltunk Horvátban 4 hónapos babával.
Mentünk míg aludt, álltunk még ébren volt. Rengeteg helyet felfedeztünk így, ami mellett csak elsuhantunk volna egyébként a pályán.
Simán élhető lett volna elektromossal is a 750km hosszú út.
Itt egy útvonaltervező elektromos autóknak. Ha valami jobb autót választasz ki, akkor a hosszabb utakon sincs extrém sok pihenő.
400 km az papiron annyi csak, valosagban inkabb 380km. Azt mondjak hogy az aksinak nem tesz jot ha mindig teljesen feltoltod, szoval ha kimelni akarod akkor ne is hasznald fel a 380km-t. Erdemes 80%ra tolteni csak es mikor lemerulne akkor nem ugy gurulsz a toltohoz hogy alig marad 1-2km hanem 10% azert marad. Ha ezeket vesszunk figyelembe akkor 70%-at hasznalod az aksinak, ami 380km valos hatotav eseten 266 km.
Szoval a 400km-bol igazabol 266km-t hasznalod ha kimeled az aksit es nem is merited le teljesen.
Ha Szegedi vagy es Budapestre is felmennel idonkent, akkor oda-vissza csak akkor jarod meg ha teljesen fel van toltve az aksi, es tenyeleg tudja azt a 400km-t, ugyanis csak 1 ut 175km, oda-vissza mar 350. Ha 380-at tud valosan akkor en nem nagyon centiznem ki ezt. Eleve lassan kell menni hogy ne fogyasszon sokat, ovatosan kell banni a klimaval/futessel.
Termeszetesen ha annyi villamtolto lesz mint benzinkut akkor nem szamit majd, mert barhol tudsz tolteni ha nem eleg az aram.
Ott kezdődik a dolog, hogy a magyar emberek többsége amúgy sem tud semmilyen elektromos autót venni, mert nincs pénze rá, így sok embernek egyelőre jó darabig maradni fog a használt 15-20 éves benzines autója. Távtól függetlenül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!