Karosszériások,lalatosok, felületi rozsdára ha rá fújok alvázvédőt lassitom a rozsdasodast? Vagy rozsda passzivalas, és utána alvázvédő?
Először fémig csiszolni, ha kilyukad kifoltozni. Utána passziválni vagy valamilyen rozsdagátlóval kezelni, majd erre jöhet egy korgátló alapozó.
Ha az alján vagy a küszöbön van a javítás, akkor mehet rá egy réteg "rücsi" bevonat vagy szórható/ecsetelhető karosszéria tömítő és utána lehet festeni vagy alvázvédőzni.
Üregvédőnek (és alvázvédelemben is) a Dinitrol termékei elég jók. Olcsóbb és viszonylag jók a Sika cuccok is, de az üregvédőnek nyári kánikulában még évek múlva is érezhető szaga van az autóban.
Egyet értek az első válasszal.
Közvetlen rozsdára semmit ne kenjél rá mert ugyanúgy korrodálni fog csak lassabban és nem fogod látni, de belül ugyanúgy rohadni fog, mert tele van vízzel amit ne úgy képzelj el hogy tocsog benne hanem molekulárisan van benne amit ha lezársz egy védőréteggel akkor az az életbe nem fog onnan kipárologni hanem szépen rohasztani fogja a fémet és egy idő után a ráküldött réteg is lefog peregni de elég ha egy hajszálrepedés keletkezik és levegőt kap ami szintén lehet jó vizes is, és akkor már meg is van a baj.
Le kell szépen fémig csiszolni, ahogyan írta az első, lekezelni rendesen és utána mehet rá a védelem.
Én nagy buta lefújtam csoda kúszó viasszal a rozsdás vonóhorog tartómat. Szépen alaposan. Pár hónap múlva alánéztem és valahogy olyan fura volt. Megnyomtam, puha. Tenyérnyi darabokban szedtem le az elrohadt fémet. Szerintem levegőt is alig vettem abban a fél órában. Sikerült megemelni és magasnyomásúval lecsapatni az egészet.
4 vagy 5 éve volt ez.
Azóta évente 2x befújom direkt erre való korrózióvédő olajjal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!