Mennyire mernétek tuningolni az 50es robogókat? 70re megmernétek csinálni?
Most már van rá példa hogy ellenőrzik hogy hármas írta, sokan járnak tuningolt ötvenes motorral, és sokan rendszám nélküli, ötvenesnek álcázott 125-ös robogókkal is. Ezeket most már próbálják szűrni, de azért továbbra sem nagy az esély hogy belefutsz egy ilyenbe.
15 éves koromban még nekem is jó buli volt reszelgetni az ötvenes gépet, nekem Simsonom volt (akkor még egy karton cigibe került egy működgető állapotú), az kapott mindent is, falu bikája voltunk a haverokkal a 4 leömlős 70-es gépekkel. Értelme volt? Akkor úgy láttuk hogy igen, mert tudott menni a motor annyival hogy főúton az autókkal tudtunk haladni. Pont ezért is szívtam meg, mert smkp-val negyvennel lehet menni, én meg mentem a Simsonnal olyan 60-70 között valahol (óra szerint 80 volt, kb annyit csalt, akkor még nem volt GPS-es okostelefonos mérő meg ilyenek), rendőr pont nézelődött, kiszedett, nem is az volt az első kérdése hogy miért mentem annyival, hanem hogy hogyan. Falusi rendőr volt, értett hozzá, egyből látta hogy nem gyári a gépezet, rendes volt megvágott 25 ezerrel (ami akkor azért nem volt annyira kis pénz mint most) és közölte hogy ha még egyszer meglát ezzel a motorral akkor lefoglalja. Nem látott meg mert nem sokkal később kicsúsztam vele és tk-ra tört a betonárokban a karommal együtt.
Lehet hülyéskedni, de egy 50-es motor soha nem fog úgy menni, hogy megérje vele foglalkozni, rakhatsz rá 90-es hengert akkor is gyengébb lesz mint egy 125-ös gyári motor, ami szintén a használhatóság határait súrolja alulról.
Legyen elég amit tud, maximum a fojtást szedesd ki belőle ha van aztán tegyél le A2-es jogsit amint tudsz és vegyél rendes motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!