Mi számít jó/határ korrekciós értéknek?
Mi az ami jó meg pl. ami határon van.
Tegyük fel, hogy 4 henger esetén ezek a számok jönnek elő (0.20, -0.04, -0.19, 0.02) Ez gondolom még jónak számíthat. Ha 0.40-50-60-70 fölé megy az egyik az már soknak számít?
Ez teljesen jó. Nálam is a két szélső henger kér többet. (Hozzáteszem 360.000 km-rel még az injektorok is gyáriak.)
Én úgy tudom, hogy még 1,00 is teljesen elfogadható. Ha 2,50-3,00 körüli, ott már valami nem százas.
#1 Naaaa, ekkora hülyeséget azért ne. Itt szorzóról beszélünk. Pl. 0.20 az +20%-os korrekciót jelent. 1.00 az már +100%, tehát kétszer annyi. Dehogyis normális.
0.05-ig jó, 0.05 és 0.20 között már kezdődő problémáról lehet szó, 0.20 fölött szar, mehet bevizsgálásra és felújításra.
Oké akkor máshogyan fogalmazok.
Százalékos kifejezésben 5%-ig jó, 5-20% között kezdődő probléma, 20% fölött szar. Különböző szoftverek különböző módon mutatják, de ettől még ez igaz marad. Nálunk pl. csak a natúr korrekciót mutatja, azaz a 20% korrekció az 0.20. #4 esetében nyilvánvalóan 1-et vesz alapnak, ehhez adódik a korrekció, így lesz 1.18, azaz 18% korrekció. #5-nél meg konkrétan mennyiséget mutat, ez is rendben van, de a kérdező által leírt értékek nyilvánvalóan %-os értékek, szóval ne mondj nekem ilyet, hogy "nagyon nem %". Hát mert akkor szerinted mi? A -0.19 nyilvánvalóan nem befecskendezett mennyiség, hanem viszonyszám, azaz százalékos érték.
Szerintem elég nyilvánvaló, hogy a kérdező esetében, akármilyen szoftvert is használ, a viszonyszám 0, tehát a korrekciós értékei 20%, -4%, -19%, 2%. Feltételezve, hogy számozási sorrendben írja, úgy az 1. és 3. henger befecskendezői szarok. Van amikor gyújtás sorrendben írja ki, ebben az esetben 1. és 4. henger.
Delphit hasznaltam, ott mg/löketként voltak írva ezek a számok és gondolom a 0 a gyári érték.
Köszönöm szépen a válaszokat, főleg a 6nak!
#4-es vagyok.
Van olyan henger, aminél 0,10-et ír. Van olyan, aminén negatívat. Tehát 1,00 biztos, hogy nem a gyári érték. Mert ha csak a tizedét fecskendezné be, azt nagyon is észre lehetne venni. A motor meg totál egyenletesen jár. A negatívat meg nem is tudnom ezen logika alapján értelmezni. Mert azt nem hiszem, hogy a kipufogócsőből visszaszívná a gázokat és azt alakítaná üzemanyaggá és visszatermelné a tankba. Utóbbi mondatot ne vegye senki komolyan, de a negatív érték ezt jelentené!
Egyébként a mértékegység nálam sem százalék, hanem mg/löket. Op-comot használok. Fórumokon, facebook csoportokban többen is azt írták, hogy 4-5 alatt nem kell vele foglalkozni.
#9 A negatív értékkel kapcsolatos szavaid csak a hozzá nem értésedet bizonyítják. A 0 nem valódi 0-t, azaz semmit jelent, hanem egy kiindulási pontot. Ebben az esetben a kiindulási pont, azaz a 0, az előírt befecskendezett mennyiséget jelenti. A negatív érték az előírtnál kevesebb befecskendezett mennyiséget jelent.
Természetesen mint ezt már leírtam, a "0" az lehet "1" is, ha az értékek nem mennyiségben vannak megadva, hanem viszonyszámként százalékos formában, de ez a lényegen nem változtat.
A te autód értékeivel kapcsolatban pedig ugyanazt a hibát követted el, mint kérdező. Iskolába ti nem jártatok? Nem tanították meg nektek, hogy a számok után ki kell írni a mértékegységet? Ha az általad írt számok mennyiséget jelentenek, akkor valóban lehetnek megfelelőek. De ha nem írsz mértékegységet, akkor az viszonyszámnak látszik és szerinted honnan kellene tudnom, hogy nem azok? Így nyilván igazad van, de gondolatolvasó nem vagyok, ne várd el, hogy kitaláljam a semmiből és utána ne tegyél úgy, mintha én lennék a hülye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!