Hogy kell a nívópálcát értelmezni az autón? Az egyik felén pl. mutatja, hogy félig van a másik oldalon túl van a maximumon is.. másik oldalon hozzá érhet valamihez vagy mi és ezért nem mutat valósat?
#1 ja oké. én csak pár mp.-et szoktam várni.
#2 ilyenről még nem is hallottam, azt hittem csak beleér az olajkarterba aztán ennyi.
#2 válaszához kis kiegészítés.
A feléd eső oldalon méri a hideget(mert a homlokfali oldal mindig jobban hűl) a műszerfal felé eső oldalon pedig a meleget.
Ha a pálcát teljesen körbenézed, akkor még egyéb infókat is leolvashatsz.
PL.a gyári min. max. jelzések és a pálca két oldalán mért olajszintek segítségével ki tudod számolni az olajcsere várható időpontját is.
Másik fontos tulajdonsága, hogy a fogantyú színe jelzi a viszkozitás megfelelőségét. Ha sárga, akkor az optimális, ha piros sürgős csere, ha kék túl magas a viszkozitás stb.
Tényleg sokan azt gondolják, csak egy olajba lógatott fémpálca, holott ez egy nagyon összetett/többfunkciós műszer. 😉
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!