Olcsó francia autókkal tapasztalat?
Csak ne mazdát. Ilyen korban már rohadnak.
Amúgy francia vonalat én is elengedném.
Kb 4 ismerőst tudnék mondani akik megjárták a renault, citroen, peugeout vonallal.
Csak tapasztalatokra lennék kíváncsi, a szar franciázókra nem. #2 A mazda francia?
#4 Köszi
Én nekem régen tetszett a Peugeot 206. Első autóm nem ez volt ugyan mert akkoriban még nem igazán volt arra pénzem. Aztán vettem egyet második autónak. Nekem egy átok volt az az autó, hamar meg is utáltam. Egyrészt a karosszérián és a motoron meg a váltón kívül minden rossz volt benne. Persze nem egyszerre de sorban döglöttek meg dolgok. Elektromos ablakemelőm hol ment hol nem, sokszor úgy ment hogy a kapcsolót kihúztam a helyéről és drótok rövidre zárásával sikerült felhúznom például, valamikor meg hetekig nem volt vele gond. Aztán engem szívatott a központi zár is. Lámpákkal szintén megszívtam amikor egyszer elindultam indulás előtt még tökéletes volt minden aztán ahogyan mentem egyszer csak elszállt minden hátsó világításom, egyedül a féklámpa volt ami működött és a rendőrök vettek ki a forgalomból és felhívták a figyelmem arra hogy teljesen nulla világításom van hátul a féklámpa kivételével és látták hogy néha felvillant meg minden így kérték hogy sürgősen nézessem meg, mert ez így balesetveszélyes. Jó fejek voltak, nem bírságoltak meg, mivel alig 1 kmre otthontól kapcsoltak le, de hazáig jöttek mögöttem nehogy gond legyen. Aztán ezt megoldották a csatlakozót kicserélték kábelköteggel együtt mert ez volt a legértelmesebb megoldás. Aztán az első fényszóró is néha elkezdett pislákolni meg a műszerfal világítás is sokszor elszállt. A rádióm is sokszor nem működött szintén elektromos hiba miatt, nem kapott áramot. Aztán egyszer jött egy generátorhiba és elszállt a töltésem autó megállt alattam és ennyi volt. Akkor generátor felújítás helyett vettem egy működő bontottat, az autó akkor rendben volt és egyből el is adtam egy haveromnak akinek csak arra kellett hogy a város egyik feléből a másikba menjen napi 3 km és ennyi, tudta mit vesz, arra jó volt, de Ő is szenvedett vele. Aztán vettem egy Opel H Astrát ami jó volt meg minden, de akkor úgy hozta az élet hogy kellett egy második autó egy kisebb akkor vettem megint egy Peugeot 206-ost, de picivel újabbat, és olyan embertől vettem aki autóvillamossági szerelő és az egész áramrendszert rendbe tette, újra kábelezte, biztosítéktáblát tette stabilabbá meg sorolhatnám. Annak nem is voltak elektromos hibái, viszont motorikusan sajnos igen, így attól is hamar megváltam. Aztán vettem egy Cliot mert olcsó volt, de annak a fűtése nem volt jó, nem fújta a levegőt, télen fáztam benne, párát lehetetlen volt belül eltüntetni szivargyújtó csatlakozó sem volt jó, mert kötöttem rá ilyen kis ventilátort de folyton levágta de kb minden fogyasztó amit rátettem. Aztán annak megdöglött az üzemanyagpumpája, aztán le is rohadtam vele, majd berágtam és úgy ahogy volt eladtam 70 ezerért, azt utáltam azt az autót.
Nekem azóta nem kell francia...
A 205 ige, kissé rotty, nekem clio van jóideje, avval nagyon nincs gond.
Opel után váltottam, ennek a motorjával kb bármit lehet csinálni, nagyon strapabíró.
És nem igazán rohad, lényegében sok baj nincs vele.
A szarfranciázók meg még nem is ültek francia autóban, nemhogy lett volna nekik...
Kapásból 2 ilyen barmot ismerek, ahol tudják, szidják a cliómat, mindenféle paraszt megjegyzéssel.
Komolyan nem értem az ilyen élőlényeket.
Én se vennék franciát, nekem volt Citreon AX első autónak, állandóan problémák voltak vele, váltó szétesett, meg úgy úton útfélen lerobbantam vele. Első autónak tanulgatni jó volt, meg nem is értettem hozzá így akkoriban ezek azt hittem tök átlagos dolgok, mivel volt egy Skoda 120-as a családban korábban és apámtól láttam, hogy azt mindig bütykölni kellett.
Később a sógorom vett egy Peugeot 407-est az kb 1-2 havonta mindig szervizben volt, hol komolyabb, hol csip-csup hibákkal, szóval üzembiztosnak azt se mondanám.
A szűk családban egyébként rengeteg autó volt így az elmúlt kb 30 évben többnyire német! Ford Escort, Seat Toledo I, Seat Leon I, Seat Cordoba II, VW Polo Classic (6n), 2db VW Polo (6n), 2db VW Polo (9n3), VW Polo (86C), VW Bora, 2db BMW 3 (E90), Mercedes C (W204), 2db Mercedes GLA (X156) Audi A3 (8P), Audi S1, Suzuki Ignis.
Egyikkel sem volt komolyabb szívás a kopóalkatrészeken kívül.
Egyedül amivel még sokat szívnak a sógoromék a Ford Mondeo III, azon szinte már minden ki lett cserélve és gyakori vendég a szerelőnél, de mivel dízel kombi és jó igásló, ezért nem adják el, no meg már nem sok értelme lenne, mert nem sok gyári alaktrésze maradt így a ráköltött pénzt nem lehetne elkérni.
A cégnél volt clio és azt mindenki csak hajtotta , gyilkolta .
Igaz hogy nagyon szarul nézett ki de semmi baja nem volt és mindíg üzemelt.
207-em van, 17 éves.
Kispénzböl olcsón fenntartható autó, keveset eszik és az 1.6-os dizel motorokkal jol is megy. Nem egy német prémium, de az alakatrészárak igazán nevetségesek.
Vannak idegesítö dolgai, de igen. Ujra megvenném. Egy gramm rozsda nincsen rajta és mindenhova elvisz.
És mocskosul kényelmes.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!