Valaki megmondaná miért ennyire olcsók ezek a Seat Ibiza-k és miért van mostanában belőlük ennyi hirdetés?
1.5 - 2 millióért már simán ilyen 2013 körülieket lehet venni olyat ami kb 140-160 ezret futott miközben normális állapotú keveset futott Swift-ből meg a 2010 előttiekből se lehet kapni 1,5 millió alatt. Pedig egy Swift és a VW konszernes Ibiza között azért van némi különbség kényelem, ergonómia és biztonság tekintetében.
Ez a modell 2008-as és konkrétan alig 1 millió:
Ez meg egy jól felszerelt 2011-es kombi és épp, hogy több mint 1,5 millió:
Ha hasonló Swift-et akarsz venni az bőven 2 millió felett kezdődik:
Az igazsághoz az is hozzátartozik (hirdetésfigyelő be van nekem állítva), hogy azért elég sok Ibiza-t meg is vesznek és a meghirdetettek folyamatosan kerülnek le az oldalról, de tény, hogy rengeteg van belőlük.
Ennyire rosszak az Ibizák (ha igen írjátok le milyen téren)? Vagy ennyire alul vannak értékelve?
"Fiat Punto Evo, Citroen C3, Hyundai i20 vagy Renault Clio"
Ebből 1 olasz, kettő meg francia. Miért számítanak ezek egyáltalán konkurenciának/alternatívának?
És mi a baj a VW csoportos Poloval meg Fabiaval illetve Ibiza-val?
Én úgy tudtam eddig, hogy a német autók jó, a Swift-ben meg meg lehet halni egy balesetben. Mégis elkérnek érte min. 2 milliót.
Ez már nem régi Swift kategória, ráadásul egy 20 éves Ibiza-ban pont úgy fogsz meghalni egy balesetben, mint egy hasonló korú Swift-ben.
"Ebből 1 olasz, kettő meg francia. Miért számítanak ezek egyáltalán konkurenciának/alternatívának?"
"Én úgy tudtam eddig, hogy a német autók jó"
Tipikus magyar hozzáállás. A szomszéd kutyájának a haverjának a harmadik unokaöccse aszonta, hogy a nímet a jó, a többi szar. A VW csoportos autókban ehhez képest széria a csodalámpa. Érdekes módon az én 16 éves japánomban addig látom, amíg gyújtáson van. Ha beindítom, eltűnik.
De vedd csak a németet nyugodtan, legalább a Clio-t olcsóbbra árazza a piac.
Várom a német-hívők lepontozását :D
"épp, hogy több mint 1,5 millió:"
A hirdetett autó ára 1,7 millió.
"bőven 2 millió felett kezdődik:"
A hirdetett autó ára 2,15 millió.
Tehát a 200 ezer különbség az 'épphogy' több, de a 150 ezer meg 'bőven' több????????
#3: Inkább úgy kéne feltenned a kérdést, hogy miért számít egy spanyol Volkswagen konkurenciának egy olasz vagy francia kisautóval szemben?
A németek soha nem tudtak jó kisautókat gyártani - nézd meg mennyire nyomi gagyiság volt az összes Polo generáció, kb. Trabant szintről indultak, miközben az összes Fiat vagy Citroen konkurens legendásan jól sikerült. 1-es meg 2-es Puntót még ma is tucatszám látsz az utakon, a '90-es évek Polóit meg lassan mind beadták már a roncstelepre.
Konkrétan az első Ibiza is egy Fiat Ritmo volt, amihez képest visszalépés votl az összes utána következő. Tényleg csak az 5-ös/6-ös Polo környékén kezdett jó lenni a szériájuk, de akkor is csak minőségben, nem pedig átgondoltságban (meg igazából a VW up-ra feküdtek rá első körben, olyat pl. nézhetsz Seat Miiként, sokkal jobb vétel).
A Fabiában pont az a jó, hogy hiába ugyanaz a műszaki alapja, ha a Skodánál gondolkodtak a tervezők és beleraktak egy csomó olyan apróságot ami elviselhetőbbé teszi az autót, míg a Seat tényleg le van butítva a sárga földig. Spanyol irodalom tanárokkal, könyvelőkkel meg kertészekkel akart autókat építtetni a VW, az úgy nem megy (részben azért, mert spanyolok, részben azért, mert nem értenek hozzá).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!